ads

Ahad, 5 Jun 2011

13 di kuala terengganu - Google Blog Search


URL Sumber Asal :-

13 di kuala terengganu - Google Blog Search


Gambar Kemalangan <b>Di Kuala Terengganu</b> 3/6/2011 | Hadapan <b>...</b>

Posted: 03 Jun 2011 05:59 AM PDT

P1010005

Tadi on the way nak pergi kolej tetiba jalan jem. Tengok kat depan rupa-rupanya ada accident. Masa Ammar sampai kat tempat kejadian tu kereta yang accident tu dah nak ditarik. Tak tahu apa cerita.

P1010006

Tengok keadaan kereta ni macam accident teruk jugak. Mungkin ada jugak yang cedera ataupun mati sebab siap bomba lagi datang.

P1010007

Mungkin kereta tu terbabas langgar benteng sebab ada kesan benteng jalan dilanggar dekat kawasan tu. Siap tercabut lagi pokok hiasan yang tengah jalan tu. Mungkin laju jugak kereta ni kot.

P1010008

P1010009

P1010003

P1010004

Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.

0 ulasan:

Catat Komen

 

BLOG TERENGGANU

Copyright 2010 All Rights Reserved