Selasa, 14 Jun 2011

13 di kemaman - Google Blog Search

13 di kemaman - Google Blog Search


its HERstory :): sisa - sisa terakhir <b>di Kemaman</b> .

Posted: 29 May 2011 11:35 PM PDT

 Assalammualaikum guys ! Tajuk taknak kalah kan korang ? Tapi betul lah , lagi 7hari lagi untuk ke PreMedic di Fakulti Perubatan di UPM Serdang , 7 minggu kat sana . Tapi within 7weeks tu aku tak balik Kemaman kot , sebab jadual aku kat sana agak pack lah . So , nak share with ya guys lah jadual aku nanti . ;
  • kuliah subjek perubatan : 9am-12pm
  • sesi praktikal/tutor/group discussion : 2pm-5pm
  • kelas bahasa arab amiyah : 8pm - 10pm
  • sabtu : ujian penilaian : pukul 10am - 1pm.
So , waktu aku free hanyalah selepas pukul 1pm hari Sabtu hingga Ahad . Fine Fine Fine ! Kejayaan memerlukan pengorbanan kan ? InsyaAllah .. so , POSITIVE . insyaAllah , aku ni sebenarnya agak lah susah nak berpisah dengan family. seriously , takut Homesick . Tapi alhamdulillah , ramai yg support. insyaAllah BOLEH ! yeayyy ! 

Ok dah ! Nak share with ya guys activity aku Sabtu lepas . So I went to Kuantan with A , just both of us . Semata - mata nak tengok Nur Kasih The Movie and beli Novel Siti Rosmizah and Kain Cotton nak buat bantal busuk -.- thanks A for your good deed ! memang ILOVEYOU lah ! HAHA.

 What  can I tell bout this movie  , sorry lah derr , aku tak dapat nak nangis tengok cite ni , aku agaklah heartless sikit. ngeh3 .Tapi kan , si A ni cakap , die duk tahan je air mata dari nak keluar. kihkihkih. gelak sikit :P  Tapi cite ni bole tahan best lah , aku bagi 3 drp 5 bintang . Cewahhh .. pendapat masing-masing kan ? kihkihkih. Tapi Tiz Zaqyah cantikkk sangat dalam cite ni ! How I envy her .  -.- kan cantik kalau kat luar pun bertudung , insyaAllah amin . Mohon diberi petunjuk dan hidayah dariNya . :)

Dan dalam masa nak perabiskan masa - masa terakhir yang sikit ni kan , aku pergi je mane - mane nak jumpa kawan - kawan , even tak fly pun lagik , but still , rasa nak spend time with them . and Plus , aku kan dah ada P . kehkehkeh . Even sape - sape je termasuk abah  agak takut tengok cara aku drive . Am sorry , tak pandai sangat lagik . Tadi pun , hantar A ke rumah kawan beliau .. Ngeh3 . Beliau senyap tak terkata sebab aku drove laju sangat or die memang PENDIAM . HAHA . :P sorry A , btw , thanks belanja sy makan and ajar drive jugak tadi . sesungguhnya saya manusia baru belajar -.- Hasil air tangan aku buat bantal busuk , one for A , one for Izzatika and one for Me ! Semalam pun lepas aku upload je pic ni kat FB , my twin kesayangan text me cakap nak jugak that bantal busuk , nnti aku buatkan untuk kau ye syg ? Tunggu habis PreMed nanti . My sis pun cakap , jahitkan lah untuk adik beradik , nanti kalau rindu kat ko , boleh la peluk bantal yg kau buat .. HAHA. terfikir one idea to sew it for my siblings ! will do it after preMedic too :) ade sape - sape lagi yang nak ? :P

Ummi pun cakap , awat tak cakap nak jahit bantal busuk , boleh ummi belikan mesin jahit. Aku senyap . sebab serious semalam sangatlah mood terbang , sekarang pun -.- My sis tolong jawabkan , biarlah dia nak wat handmade. HEHE. even aku memang tak pandai JAHIT , but at least I'm trying . A pun ade cakap , comel je aku jahit bantal even nampak  kabus tu kat dalam . kahkahkah.

Mesti korang tertanya - tanya kan ? sape A ? kenapa A ?  HAHAHA. Sorry , I cant reveal A's realname sebab kena jaga hati semua pihak . Dah - dah , jangan nak berteka teki tekuk sangatlah . Kelakar tau tak ! kehkehkeh . Nampak tak yang aku ni macam secretive sket ? Ngeh3 . TERBAIK lah ! :P

pssstttt ....

A NI LAKI KE PEMPUAN ??

SILA TERUSKAN TEKA TEKI ANDA . OKBAI !

come click me!!

Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads