Selasa, 21 Jun 2011

13 di jabor - Google Blog Search

13 di jabor - Google Blog Search


PERJALANAN PULANG

Posted: 05 Jun 2011 10:20 PM PDT










Masih sempat berposing untuk kenang-kenangan.

Hasrat untuk ke Air Terjun Bukit Sekayu tidak kesampaian kerana hujan.Lalu, kami mengambil keputusan untuk membawa anak-anak ke Pantai Batu Burok untuk melihat keindahan alam ciptaan Allah.


Kami ke sanapun pada waktu pagi.Memang pun tidak sesuai kerana keadaan cuaca yang agak panas terik .Tetapi kami just singgah sebentar di situ.Melihat-lihat kawasan sekitar di situ.Lagipun persinggahan kami sekejap untuk meneruskan misi pulang ke Segamat.


Sepanjang perjalanan pulang, kami terserempak dengan dua kemalangan iaitu di Lebuh Raya Jabor dan juga Lebuh Raya Kuantan Segamat melibatkan dua buah kereta terbabas.Mungkin mereka cedera .


Kemudian, sempat hubby melayan kedua-dua orang anaknya serta anak saudara untuk singgah di pasar raya Parkson di Kuantan.Melayan karenah mereka berdua.Saya sempat singgah di kedai buku dan membeli novel.Hubby mesti akan mencari kedai buku untuk membeli beberapa buah buku.


Sepatutnya, saya dan ayah berkonvoi tetapi akhirnya kami berpecah kerana ayah melalui jalan Dungun tetapi kami melalui Jalan Jabor.Perjalanannya agak singkat dan kami terlebih dahulu sampai ke destinasi.



Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads