ads

Khamis, 23 Jun 2011

13 di gong kedak - Google Blog Search


URL Sumber Asal :-

13 di gong kedak - Google Blog Search


Hari Terbuka Pangkalan Udara <b>Gong Kedak</b> (TUDM) 2011 | Siti Sifir&#39;s <b>...</b>

Posted: 22 Jun 2011 11:55 PM PDT

Bismillah,

Sekarang di satu simpang Pasir Putih ada naik banner ini.

Kedudukannya adalah tidak jauh dari rumah kami. Rasanya tak sampai lah kot 30 minit dari rumah dan tidak jauh dari rumah ibu mertuaku juga. Suami saya ada bgtau saya tentang program ini. Walaupun saya tak minat nak jadi askar tapi saya suka dengan persembahan2 dari pasukan pakaian beragam seperti mereka ini. Kalau tengok senarai aktiviti tu memang rasa nak tengok semua.

Ini adalah aturcara yang saya copy paste dari sini :

ATURCARA HARI TERBUKA
PANGKALAN UDARA GONG KEDAK
TAHUN 2011

TARIKH: 24 JUN 2011

0800H SENAMROBIK
0845H PERASMIAN
0900H PERSEMBAHAN PANCARAGAM TUDM
1000H PERTUNJUKAN PAYUNG TERJUN DAN WAR DANCE PASUKAN KHAS TUDM
1045H PERTUNJUKAN UDARA PESAWAT TUDM
1145H PERTUNJUKAN PARAMOTOR
1230H ACARA BERHENTI REHAT
1445H PERTUNJUKAN TEMPUR TANPA SENJATA (TTS) NO 8 BGD
1530H PERSEMBAHAN KAWAD SENYAP PKBM
1600H PERTUNJUKAN PAYUNG TERJUN DAN WAR DANCE PASUKAN KHAS TUDM
1645H PERTUNJUKAN MUAY THAI
1700H PERTUNJUKAN UDARA PESAWAT TUDM
1800H ACARA DIJANGKA SELESAI

Rugi ni kalau tak pergi sebab dengar kata ini kali pertama Pangkalan Udara Gong Kedak sebelah kawasan pergerakan udara dibuka kepada umum. Aturcara hari ke 2 saya tak pasti macam mana. Semua yang ada dalam tentatif hari pertama adalah sangat menarik dan saya harap suami saya nak stay sampai petang. Tengahari tu mungkinlah boleh rehat sekejap di rumah mertua sebab lama dah tak ke sana. Atau mungkin petang esoknya tu baru sambung tengok tapi bergantung pada tentatif hari kedua nanti.

Oleh itu, persediaan yang saya mesti buat esok adalah :

  • Bubur nasi - untuk bekalan pagi
  • Bihun goreng - untuk bekalan sebelah petang
  • Air masak sebotol besar - suami dah tadah
  • Air teh untuk bekalan pagi 
  • Baju persalinan anak2
  • Topi untuk anak2
  • Stroller Ahmadi
  • Kamera dengan bateri penuh!!
Ada jualan kat dalam tu tapi macam biasalah, saya tak rasa suami saya akan izinkan beli makanan rapu di sana. Kecuali ada yang sesuai untuk jadi santapan kami.

Di bawah ini adalah apa yang mungkin bakal kami saksikan esoknya :)

Ohh...best gile tengok pancaragam comel ni

Best! Best!


Terima kasih saya ucapkan pada suami kalau esok dia betul2 bawa kami ke sana...Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.

0 ulasan:

Catat Komen

 

BLOG TERENGGANU

Copyright 2010 All Rights Reserved