Ahad, 9 September 2012

13 di kuala terengganu - Google Blog Search

13 di kuala terengganu - Google Blog Search


Sop pengguna Happy <b>di Kuala Terengganu</b> - Sop Nama Saya | SOP <b>...</b>

Posted: 22 Aug 2012 05:17 PM PDT

Selamat sejahtera kepada semua rakan. Salam Aidilfitri.

Hari ini adalah hari ke 3 Sop berada di kampung selepas balik pada Selasa lepas. Sejak dari lebuhraya pantai timur, Sop terus sambungan internet kerana U Mobile hanya setakat Kuala Lumpur sahaja.

Berada di Kuala Terengganu dengan U Mobile hanya boleh menggunakan perkhidmatan 2g sahaja iaitu call dan SMS. Hari pertama masih ok, hari kedua agak janggal dan hari ketiga terpaksa beli talian lain yang ada liputan.

Pada asalnya Sop mencari staterpack DiGi kerana di kampung Sop telah ada liputan 3g. Jika sebelum ini hanya kelajuan E sahaja tetapi telah dinaiktaraf. Terbaek! Pergi ke kedai tengok tiada jual DiGi. Rupanya di Pantai Timur tiada DiGi tetapi Happy. Aduhai, tidak tahu lah pula!

Bila sudah beli staterpack Happy, bila hendak tukar perlu guna micro sim. Hari itu semasa beli S3, kedai Samsung yang buatkan. Malam tadi terpaksa memotong sim card untuk dijadikan micro sim. Pakai belasah sahaja, kalau tidak jadi buang sahaja sim tersebut.

Mula-mula masih tidak berjaya. Walaupun telah dimasukkan sim tetapi masih tidak kesan network. Terpaksa potong dan potong lagi. Rasanya esok perlu ke kedai beli sim kad baru dan minta kedai tolong potong :)

Namun akhirnya berjaya berkat usaha dan tawakal. Network Happy berjaya dipaparkan. Lega (tarik nafas)

Ikuti pengalaman menggunakan talian Happy dalam entry seterusnya.


Description: Sop pengguna Happy di Kuala Terengganu, Rating: 5, Reviewer: Sop Nama Saya, ItemReviewed: Sop pengguna Happy di Kuala Terengganu

wawai bloom: Gift n TQ Tag <b>di Kuala Terengganu</b>, ok tak?

Posted: 28 Aug 2012 12:21 AM PDT

gembira betol dapat gembirakan orang lain. bila anggap sedekah, rasanya lebih baik. sama2 dapat pahala Insyaallah. smga semua pemenang contest Gift & TQ Tag Happy!! yeayyy

urm, nak cuba tanya2... agak2nya, kalau Gift & TQ Tag buat rental untuk wedding deco kat area KUALA TERENGGANU, dapat sambutan tak?? hehe...

sekarang ni, wawai tengah collect deco2 untuk jadikan perfect set untuk wedding deco. skrang ni tengah work hard untuk sorang customer Gift & TQ Tag. namanya Cik Nurul, dari putrajaya. dia mintak wishing tree set. so sekarang ni, tengah kumpulkan smua stuff, termasuklah ranting pokok. 

nanti dah siap, Insyaallah saya uploadkan teaser picture ;)
erm, orang KUALA TERENGGANU, cane???

Hari raya aidilfitri... <b>di Kuala Terengganu</b>.. - We aRe..... FaMiLy

Posted: 28 Aug 2012 12:06 AM PDT

 








Gambar kami beraya di Kuala terengganu... Kalau kat sana... biasanye..  pagi raya mestilah Nasi Dagang... yang sedap... semestinyeeee Mak yg buat... Gambar raya kitorg jek yg tak cantik... huhu... gambar raya org lain cantik2 belaka... huwaaa.... :((

ok ni family lelain...





Family Cik Kak & Uncle Keri
Yang semestinye.. tahun ni je.. insya'allah ada 3 ahli keluarga baru... Dalam bulan syawal ni jek ada 2.. Cik Kak dh selamat bersalin 26hb Ogos haritu... :)
Tahniah Cik Kak.. pasni kita tunggu Cik Su plak... :)
Baby.. Insya'allah.. kalau sempat kita jumpa raya haji nanti eh....

Mama Haris Hakimi, Haikal Hakimi & Hani Humaira

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads