Khamis, 13 Februari 2014

13 di pulau perhentian - Google Blog Search

13 di pulau perhentian - Google Blog Search


Pakej Percutian <b>Pulau Perhentian</b> Kecil 2014 - Peak Season

Posted: 22 Jan 2014 08:24 AM PST

Sedang mencari pakej percutian yang sesuai untuk anda merehatkan badan dan minda setelah letih bekerja atau belajar?
Apa kata anda datang ke Pulau Perhentian dan dapatkan pakej-pakej percutian 3 hari 2 malam Pulau Perhentian 2014, pakej percutian 4 hari 3 malam Pulau Perhentian
Kami menawarkan pakej-pakej 3 hari 2 malam snorkeling, 3 hari 2 malam "free and easy", 3 hari 2 malam pakej bajet, 4 hari 3 malam snorkeling, 4 hari 3 malam "free and easy" dan 4 hari 3 malam pakej bajet.  Beberapa pilihan pakej untuk anda pilih untuk anda ataupun kumpulan anda.  Anda bebas untuk memilih samada mahu pakej yang dilengkapi aktiviti snorkeling ataupun tidak.  Untuk yang tidak mahu aktiviti snorkeling, anda boleh memilih pakej "free and easy" dan ansa boleh memilih pakej snorkeling jika anda ingin menyaksikan dan menikmati keindahan laut di Pulau Perhentian.
Kami juga menyediakan perkhidmatan bot untuk anda yang ingin mencuba snorkeling ke Pulau Redang-Pulau Lang Tengah atau Pulau Rawa-Pulau Susu Dara dengan kadar berpatutan.  Sila whatsapp kami untuk maklumat lanjut.
Untuk Pakej Pulau Perhentian 2014 ini : 
*Semua Pakej Pulau Perhentian di bawah sah pada tarikh berikut : 31 januari hingga  8 februari 2014, 16 april hingga 26 may, 15 jun sehingga 30 jun 2014. 

*Semua pakej tertakluk 6% Goverment Service Tax.  Harga pakej yang dinyatakan belum termasuk cukai.
*Semua pakej belum termasuk RM 5 caj pemuliharaan taman laut dimana anda dikehendaki untuk membayar sendiri di kaunter Jabatan Laut yang terdapat di jeti sebelum menaiki bot.

Sekiranya anda berhasrat untuk bercuti di hujung minggu di Pulau Perhentian Kecil ini, adalah dinasihatkan untuk anda membuat tempahan terlebih dahulu. Bagi yang gemar membuat tempahan disaat akhir, adalah besar kemungkinan untuk anda tidak mendapat bilik dan terpaksa menangguhkan percutian anda ke tahun hadapan.  Dan bagi yang berhasrat untuk bercuti ala "backpackers", anda dinasihatkan untuk bersiap sedia untuk berjalan dari satu resort ke satu resort yang terdapat di Pulau Perhentian Kecil ini sebelum jam 4 petang, kerana bot terakhir untuk keluar pulau adalah pada jam 4 petang.  Anda boleh menyambung ekspedisi mencari bilik ke Pulau Perhentian Besar, atau lebih malang, anda mungkin pulang ke Kuala Besut untuk berehat di hotel bajet yang terdapat di kawasan jeti Kuala Besut.

Kenapa pulau perhentian kecil Terengganu ? 
#Air lautnya yang "crystal clear".
#Pulau Perhentian Kecil telah disenaraikan sebagai pulau yang mempunyai pantai tercantik Ranking no-13 Dunia.
#Lokasi terbaik untuk snorkeling.  Anda akan berpeluang untuk melihat dan juga berenang bersama penyu, ikan jerung, ikan nemo (clown fish), pelbagai lagi spesis hidupan laut dan coralnya yang berwarna-warni dan terpelihara.
#Parti setiap malam di Long Beach, Pulau Perhentian Kecil.
# 10 minit jalan kaki ke Long Beach, Pulau Perhentian Kecil.
# 45 minit "hiking" ke kincir angin Pulau Perhentian Kecil.
# 45 minit untuk "trekking" ke Kampung Nelayan.
#Kami mempunyai snorkeling terbaik di Pulau Perhentian Kecil.
#Dan kami juga ada menyediakan perkhidmatan "underwater photography" dengan kadar berpatutan!
Semua photo adalah milik perhentian kecil services 2013 - 2014

Tidak tahu bagaimana untuk ke Pulau Perhentian?
Ada beberapa pilihan untuk anda samada memandu kereta sendiri ke Kuala Besut, dengan menaiki kapal terbang ataupun menaiki bas ekspress.
Bagi yang menaiki kapal terbang, adalah disaraknkan untuk anda membeli tiket ke Lapangan Terbang Kota Bharu.  Ini kerana lapangan terbang Kota Bharu merupakan lapangan terbang yang terdekat dengan Kuala Besut.  Ia hanya mengambil masa selama 45 minit untuk sampai ke Jeti Kuala Besut berbanding lapangan terbang Kuala Terengganu yang memakan masa selama 1 jam setengah hingga 2 jam untuk ke Jeti Kuala Besut.  
Bagi yang menaiki bas ekspress, anda boleh membeli tiket ke Kuala Besut, ini kerana hentian bas Kuala Besut terletak berhampiran dengan jeti Kuala Besut untuk ke Pulau Perhentian. Anda boleh membeli tiket secara online di eticketing.my    Jadi tidak perlu untuk anda bersesak untuk ke Hentian Putra ( PWTC ) untuk mendapatkan tiket bas. 
TEMPAH  SEKARANG UNTUK MENGELAK KEKECEWAAN!


#Whatsapp  : Enshahdi 016 9001228 atau Dyana 019 9778222 
Lihat Pakej Pulau Perhentian  2014 untuk Season Yang Lain :
Pakej Percutian 3 Hari 2 Malam untuk Shoulder Season  di Pulau Perhentian Kecil 2014.

Pakej Percutian 3 Hari 2 Malam untuk Peak Season  di Pulau Perhentian Kecil 2014.
Pakej Percutian 3 Hari 2 Malam untuk Super Peak Season  di Pulau Perhentian Kecil 2014.

Pakej Murah Honeymoon <b>Di Pulau Perhentian</b> | SAMPUGITA <b>...</b>

Posted: 09 Feb 2014 08:14 PM PST

[unable to retrieve full-text content]Pakej Murah Honeymoon Di Pulau Perhentian. Posted by admin on February 10, 2014. Hello!!! U All.. Untuk Mencipta Kenangan Manis Bersama Si Dia. Jom!! Dapatkan Pakej Murah Honeymoon Dari Kami.. Jom Tempah Sekarang!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads