Sabtu, 12 Oktober 2013

13 di kerteh - Google Blog Search

13 di kerteh - Google Blog Search


Green World: 1st open house <b>di Kerteh</b>

Posted: 28 Aug 2013 06:54 PM PDT

Assalammualaikum...
 
Malam tadi g open house...mak aiii mcm2 ada...ter'over' mkn lagi...hihi..ye la sapa x suka makan kan..Msia kan terkenal dengan mcm2 makanan..sedap2..yg x boleh diubah of course la berminyak, bersantan, bergaram, bergula dan bermcm2 lg...yg ni kita x boleh ubah sbb da gaya hidup kita dari datuk moyang kita kan...pernah ke korg masak x guna minyak?rebus2 jek ke?..mesti x boleh nak telan kan tekak tu..lain la kita org Jepun, mkn makanan stim...

terima kasih tuan rumah sediakan makanan yg sedap2..ada pavlova, puding nenas, mee goreng basah dan mcm2 lg...sesekali mkn byk x salah kan..hihihi

Tapi bila balik rumah, mesti rasa menyesal mkn byk2...tp lepas ambil 3 biji alfalfa & 3 biji lecithin, rasa lebih selesa nak tidur...bangun pagi pon 'membuang' dengan natural..x de sakit perut..x de memulas2..x ada cerry berry...

Kalau aku travel pon aku akan pastikan alfalfa + lecithin sentiasa ada dlm handbag aku...

Kalau berminat, boleh sms / whatsapp aku di 014-6111513..TAWARAN HEBAT MENANTI ANDA..


MommieSafiyyahBlog: Pengedar Shaklee Kemaman - COD Bukit <b>...</b>

Posted: 24 Sep 2013 02:03 AM PDT

Anda ingin mendapatkan supplement Shaklee daripada mencari pengedar Shaklee Kemaman, Terengganu secara COD ?? COD Bukit Kuang, Cukai, Binjai, Cheneh, Kemasik, Kerteh, Paka?
Boleh dapatkannya hari ini daripada pengedar Shaklee di Kemaman, COD di kawasan Bukit Kuang, Cukai, Binjai, Cheneh, Kemasik, Kerteh, Paka daripada Puan Norfaziela Mohd Noor. Beliau sentiasa bersedia untuk memberikan konsultasi berterusan kepada anda. 
Norfaziela Mohd Noor (Puan Ziela)
EMAIL: zielaamin83@gmail.com
COD AREA: bukit kuang,cukai,binjai,cheneh,kemasik,kerteh,paka
Ingin turut serta menjadi pengedar, DAFTAR SEKARANG.

Hubungi pengedar Shaklee di Kemaman kami hari ini! Beliau juga membuat penghantaran ke seluruh negara!

Rawatan Khas <b>Di</b> Kemaman, dan <b>Kerteh</b> Jaya, Terengganu

Posted: 26 Aug 2013 06:58 AM PDT

Bismillahi Rahmani Rahim.\
بسم الله الرحمن الرحيم 

Assalamualaikum wbt./ 
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

Alhamdulillah, setinggi-tinggi kesyukuran kehadrat Allah swt, Selawat dan salam buat junjungan besar Nabi Muhammad saw, ahli keluarga baginda, para sahabat, ikutan. Tidak lupa juga buat imam mazhab kami, As-Syafie, guru-guru kami, terutama Syeikh Wahid bin Abdussalam Bali, dan kepada kedua ibu bapa kami serta serta seluruh ummat Islam.

Atas permintaan rakyat di negeri Terengganu, khususnya mereka yang tinggal di Kemaman dan di Felda Kerteh Jaya, InsyaAllah, pihak pusat Rawatan Islam At-Tobibi akan mengadakan sesi rawatan seperti mana berikut:
Tarikh : 06 September 2013 (Jumaat)
Tempat : Surau As-Soliheen, Taman Desa Solehah, Kg. Mak Chili Paya, 24000 Kemaman, Terengganu.
Tarikh : 07 September 2013 (Sabtu)
Masa :  9.30 am - 6.00pm
Tempat : Sekolah Rendah Agama Kerteh Jaya, Felda Kerteh Jaya, Kerteh, Terengganu.
Insya Allah, bagi mereka yang mengalami masalah kesihatan yang berkaitan dengan penyekit misteri, gangguan makhluk halus, saka, santau dan sebagainya, serta penyakit hospital seperti kanser, darah tinggi, kencing manis, dan sebagainya lagi. Bagi mereka yang belum mendapat zuriat setelah berkahwin beberapa tahun juga diminta datang pada hari tersebut untuk mendapatkan rawatan.
Bagi sesiapa yang berminat untuk hadir pada hari dan tarikh tersebut diminta untuk membuat tempahan awal iaitu dengan sms nama dan alamat kepada 013-9609268 / 013-2898296 (Ust Shamsuri Safie) 019-4601205 (Ust Rozlan Daud). Sebarang pertanyaan lanjut berkenaan dengan rawatan perdana, boleh hubungi nombor di atas.
"Berbakti Untuk Keharmonian Ummah"

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads