Selasa, 19 Mac 2013

13 di paka - Google Blog Search

13 di paka - Google Blog Search


Lady Arween @ Food Lover@ Book Lover: beger awok2 <b>di paka</b>

Posted: 25 Jan 2013 04:58 PM PST

Lokasinya sebelah kedai makan sabar menunggu..mewah dengan cheese..layan....

Bekas Adun Pas <b>Paka</b> Menipu Duit Peneroka Felda lagi <b>...</b>

Posted: 11 Mar 2013 01:56 AM PDT

banne yang di pasang di hadapan bus station ketengah jaya

banne yang di pasang di hadapan bus station ketengah jaya

Ketengah Jaya, Dungun :  Daripada laporan polis yang di buat oleh peneroka felda yang menyatakan bahawa mereka telah tertipu dengan bekas adun Pas pada tahun 1999-2004 iaitu Satiful Bahri Mamat. Isu duit yang telah di bayar oleh peneroka felda untuk mendapatkan tanah berkelompok generasi kedua felda itu tertanya sia-sia dan tidak mendapat jawapan yang sewajarnya dari pemimpin Pas itu.

Demi untuk menuntuk hak peneroka felda Ketengah Jaya itu , ramai yang tampil membantu memasang banner dan poster bagi menyedarkan peneroka Felda bahawa mereka telah tertipu dengan bekas adun Pas itu yang hanya berdolak dalih melarikan isu tanah Felda itu kepada debat. Persoalannya kenapa Bekas adun Pas itu tidak bersemuka dengan peneroka Felda? Kenapa orang yang tiada kaitan dengan isu tanah felda itu di ajak berdebat?

Lebih malang lagi ketakutan pemimpin Pas itu lebih mengejutkan, semua banner yang di pasang di setiap lorang felda Ketengah Jaya itu di cabut oleh pengikut-pengikut nya. Kenapa harus mereka cabut banner itu? Atau pun mereka takut dengan penipuan mereka akan terbongkar satu persatu?

Kami nak bertanya adakah bekas adun Pas Paka itu ambil duit peneroka felda ketengah jaya? ya atau tidak ? Kerana berdasarkan laporan polis yang di buat oleh peneroka felda Ketengah jaya itu menyatakan Satiful Bahri Mamat terlibat dalam penipuan itu.

di lampiran laporan polis yang lepas di sini

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads