Isnin, 26 September 2011

13 di ajil - Google Blog Search

13 di ajil - Google Blog Search


QIRA LOVERS!: Aku <b>Di Ajil</b>!!

Posted: 07 May 2011 01:42 AM PDT

Semalam, hari pertama aku kat sini... duk umah sorang2 kat tempat baru memberikan satu pengalaman kepada aku... ehmmmm... takut!! mayb tak kot... KwaLAN yang selamat... ada guard lagi... memberikan keyakinan kepada aku bahawa tempat ni selamat.. gembira hari ni.. dapat buka balik blog ni.. before ni tak dapat buka... yahuuuuuuu!!!!
kawasan sini aku tak melawat lagi... tunggu zu lah.. takut lak gi sorang2 dah la tempat baru kan...
Isnin 9/5 baru start praktikal.. tak sbar.. tapi berdebar.. camne lagi.. harap tak mencemarkan nama Universiti... sebb tanggungjawab bdk praktikal menjaga nama kan... hehehehhee.....
Terima pada Family aku yang susah payah hantar aku ke sini..
abang V yang sanggup tunggang motr panas-panas sampai ke tempat yang jauh ni,...... tq sgt....
Tak sabar nak habiskan 2 bulan yang panjang ni.. untuk bersama korang...
AJIL SAAT UNTUK TIMBA PENGALAMAN DAN ILMU... SEMOGA SEMUA SUCCESS DI TEMPAT PRAKTIKAL MASING2....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads