Sabtu, 9 Mac 2013

13 di jerteh - Google Blog Search

13 di jerteh - Google Blog Search


afasz.com: Aktiviti Malam Raya <b>di Jerteh</b>

Posted: 27 Aug 2012 10:12 PM PDT

Alhamdulillah . . .  tahun ni dapat juga aku bersama family aku beraya bersama nenek aku di Jerteh. Sempat main bunga api. ngeh ngeh ~ Tahun lepas pun main bunga api , leh tengok entry kat SINI.

Budak baru belajar menulis.  . . 
I kecik sangat, LOVE tu dah cantik dah, U besar benorrrrr. . . 
Itula aktiviti kami di malam nak raya. Seronok gak main bunga api ni sampai ada yang terluka di kaki. hahahahahahahahaha !!!!!
Belum main MERCUN lagi !!!

Tiada ulasan:

Catat Komen

ads