Selasa, 22 Januari 2013

di negeri terengganu - Google Blog Search

di negeri terengganu - Google Blog Search


Part Liar <b>di Kuala Terengganu</b>

Posted: 19 Jan 2013 08:39 PM PST

Terengganu Darul Iman mungkin hanya sekadar pada nama sekarang. Dulu Terengganu merupakan antara negeri terawal menerima Islam di Tanah Melayu, dan juga tempat ulamak-ulamak mengembangkan agama Islam. Tapi sekarang makin rosak. Ya, bukan semua yang terikut-ikut dengan benda ni. Tapi bak kata orang-orang tua, kerana nila setitik rosak susu sebelanga.

Masa aku tengok gambar-gambar ini di share oleh seorang kawan di facebook, persepsi pertama aku adalah ini mungkin berlaku di Pantai Barat. Namun aku silap. Rupa-rupanya berlaku di negeri sendiri, Terengganu Darul Iman. Secara spesifik, di Kuala Ibai.

Parti ini diberi nama "Bring It To The Max Party". Memang celaka lah orang yang anjur parti ni, dan juga yang pergi.

Memang aku geram. Sampai hilang sikit demam aku hari ni. Nah, tengok lah sendiri.

Aku print screen gambar ni lepas dapat tahu owner dah remove album ni.

p/s: Jom ubah, sebelum parah. If u know what i mean.
p/s: aku terpaksa hide komen. bahaya.

Jawatan Kosong <b>di</b> Kerajaan <b>Negeri Terengganu</b> - Jan 2013

Posted: 10 Jan 2013 11:45 PM PST

JAWATAN:
1. PEGAWAI TEKNOLOGI MAKLUMAT
2. PEMANDU KENDERAAN

IKLAN JAWATAN KOSONG & BORANG PERMOHONAN ONLINE:
http://spn.terengganu.gov.my/eSUPERNET/Iklan/viewer.php

Tarikh Tutup : 14 Jan 2013

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads