Isnin, 19 November 2012

13 di pulau kapas - Google Blog Search

13 di pulau kapas - Google Blog Search


Blog Luqman Zakaria: Kenangan manis KAU dan AKU : <b>Pulau Kapas</b>

Posted: 01 Aug 2012 09:17 AM PDT

kepada pembaca arepnakbebel.com semua. entry ini merupakan entry imbas kembali. aku tak pasti samada aku pernah update pasal nih atau pon tak sebab banyak sangat entry. Singat aku, aku pernah update tapi bila aku search tade pulak. mungkin aku search guna keyword yang salah atau pon entry tuh hilang tanpa khabar. gituh kan. so anyway, pulau kapas ni terletak di terengganu ..ikang ikang ikang!. 
mampu posing jer kat atas banana boat! nak naik yang betul betul punyer tak dapat..kire ok what! kan..ermm.nih merupakan salah satu trip yang aku follow time diploma dulu.Pulau Kapas atau nama mat sallehnye ialah Cotton Island..pengalaman ke pulau kapas memang syok sampai aku di chop sebagai Negro! yelakan..kulit dah la gelap plus sunburn lagi..dah macam kek chocolate jer.
snorkelling! salah satu aktiviti yang kitorang buat kat Pulau Kapas nih..walau pon aku tak pandai berenang macam duyung..aku tetap gigih nak ber snorkelling..bende yang paling extreme aku buat.. pegang tali jer..yang lain semua berenang bak duyung yang cantik..aku pulak setia kat tali tuh jer. T__T.sedih woo..
selain dari snorkelling..kitorang ada main volleyball..seronok giler walaupon tak berapa nak pandai main, kitorang tetap bagi support..cer tengok cuaca..panas terik kot..mana tak makin gelap kulit kulit yang mulus nih! eh! mulus ke? oh yer! snorkelling dan volleyball agak extreme..jadi kitorang tukar game..game ini dinamakan "duyung duyung cantik!! cantek ke??? ".
taraaa! ini lah game duyung duyung tuh..SWEET kan.. >_<! LOL!
kitorang stay kat pulau kapas satu hari jer..lepas tuh..kitorang ronda ronda satu terengganu..makan nasi kukus..pergi melawat masjid kristal..singgah ke mana ntah nama tempat tuh untuk beli keropok losong..keropok losong terengganu..terbaikkk lah! sekali makan..sure nak lagi.oklah..sampai sini jelah aku taip! okbai..Ganu kite!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads