Selasa, 13 November 2012

13 di kuala terengganu - Google Blog Search

13 di kuala terengganu - Google Blog Search


suppuy: 206. Pakej percutian <b>di Kuala Terengganu</b>

Posted: 09 Nov 2012 05:08 AM PST

Sekarang boleh tarik nafas lega..

1, 2, 3 hembus... fuhhh...
1, 2, 3 hembus... fuhhhhhh...
1, 2, 3 hembus... fuhhhhhhhhh...

Haha  sorry for da stupid intro.
Okeh motif hembus bagai ni bukan apa tau.
Cuma fuhhh lega sebab penat bekerja dua tiga empat hari ni miahahaha.

Aku kerja weh,
kerja sebagai - tour guide T___T

Selasa lepas member aku dari Perak datang.
Member kamceng merangkap partner aku la kalau nak pi kelas ke apa.
Da lama da budak ni nak datang Terengganu,
tapi busy koje je memanjang, so bila stop koje memang haruslah weh datang sini.

Asal plan tiga hari dua malam.
Tapi plan semua tukarrr sebab ada sorang lagi makhluk halus - si Linni nak join jugak datang Ganu next day pastu.
Budak ni orang Kelantan.
Bulan lepas aku dengan Mun pergi jejalan merata Kelantan by si Linni ni.
So kira nak balas jasa, memang main pujuk2 la jugak suruh dia datang negeri kami ni pulak.
Last2 datang jugak... tu pun datang TANPA AKU TAHU PUN CISSSSSSSSS!

Bila ingat balik sumpah kelakar.
Mati2 aku ingat Mun suruh stop kat stesen bas sebab nak ambik kain jahit apa ntah.
Aku pulak percaya je siap bagitahu Fad, kat stesen bas tu ada banyak kedai jahit bla2, Mun nak ambik kain la kot bla2...
Sekali ptuihhh tetiba nampak Linni muncul tengah jalannn.
Pandai nau korang tipu akuuu~
Ikut hati mau je aku hambat korang dari kete aku hohohoho~

So aku and Mun jadi tour guide selama empat hari.
Siang aku drive, malam giliran Mun.
Penat weh jadi tour guide.
Mana nak layan guest2 tu, mana nak pikir tempat menarik nak dibawak.
Aku duk Kuala Terengganu, so sape yang pernah datang sini ko tau lah berapa tempat sangat yang kami boleh bawak.
Btw Alhamdulillah sebab bila pikir balik banyak gak tempat yang menarik di Kuala Terengganu ni weh.
Nanti aku buat entry khas untuk tempat2 menarik di Kuala Terengganu :)

Ok nanti aku menulis balik eh.
Penat tak hilang lagi.
Btw bila tengok balik gambar2 yang da beratus keping dalam camera, aku rasa macam...
OK la berbaloi la weh.
Thanks for coming :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads