Ahad, 2 Oktober 2011

13 di setiu - Google Blog Search

13 di setiu - Google Blog Search


PILIHAN LOT GAHARU BULAN SEPTEMBER <b>DI</b> BUKIT LADA,<b>SETIU</b>.

Posted: 25 Sep 2011 07:48 PM PDT

Pihak syarikat telah membuka satu lagi projek tanah lot gaharu di Kampung Bukit Lada,Mukim Hulu Nerus, Setiu .Harga lot bermula dari RM20K hingga RM25K dengan anak pokok gaharu siap ditanam di lot.
LOT GAHARU/DEPU/KARAS: PELABURAN HARTANAH YANG BIJAK

Anak pokok siap ditanam1. Lot TELAH ditanam gaharu.Benih baka gred A bernilai tinggi "AQUILARIA CRASSNA".
2. Jangkaan tuaian 6 tahun. 3 kali tuaian dalam masa 18 tahun.
3. Jangkaan hasil yang lumayan RM260k sekali tuaian bahagian pemilik tanah*(mengikut harga pasaran gaharu)
4. Kos menanam, penjagaan,inokulasi dan pemasaran ditanggung sepenuhnya oleh syarikat
5. Pembahagian keuntungan 60 syarikat:40 pemilik tanah
6. Perjanjian menggunakan khidmat peguam bertauliah
7. Pembeli adalah pemilik tanah tersebut dan geran hakmilik dijangka dapat dalam tempoh 8 bulan paling cepat dan selewat-lewatnya 2 tahun.
8. Harga lot mampu milik antara RM20,000 hingga RM26,000*(harga berbeza-beza mengikut lokasi dan saiz lot).Harga akan meningkat oleh itu sila bertindak segera. Hubungi En.Rahimin 012-9522559.

sebarang pertanyaan melalui email: admin@gunungcipta.net

JENTIK MINDA!!
Untuk sesuatu itu boleh berlaku, kita perlu bertindak.Kita mungkin mempunyai banyak pengetahuan dan kebijaksanaan,tetapi jika tidak bertindak,tidak ada apa yang berlaku.

Memang tiada siapa yang dapat menjamin 100% anda akan berjaya jika bertindak.Lumrah kehidupan memang begitu.Tetapi yang pasti selagi anda melakukan perkara yang sama,anda akan terus mendapat hasil yang sama juga dan yang pasti kehidupan anda sama sahaja sampai bila-bila.

Untuk merubah keadaan,anda perlu melakukan perkara yang berbeza,bermakna anda perlu mengambil sesuatu tindakan.Bertindak dan bertanggungjawab.Tindakan yang tepat dapat merubah kehidupan anda ke arah yang lebih baik.

Benar, kami faham konsep "High Risk, High Return". Tetapi hartanah adalah instrumen pelaburan yang unik, tidak seperti intrumen pelaburan moden.

Tanah tidak bergolak seperti saham yang boleh dispekulasi. Nilai fundamental tanah akan sentiasa meningkat dalam jangka masa pendek, sederhana dan panjang.

Contoh paling mudah untuk persoalan ini, lihatlah sendiri kawasan tempat tinggal anda. Bandingkan harga tanah disitu 5 tahun lepas dan harga tanah pada hari ini.

Apakah nilainya merosot? Sudah tentu tidak bukan.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads