Isnin, 29 Ogos 2011

13 di kijal - Google Blog Search

13 di kijal - Google Blog Search


Sheeszshira Shiraz Blog: Berbuka Puasa <b>Di</b> Awana <b>Kijal</b> Hotel

Posted: 22 Aug 2011 06:30 AM PDT


Shiraz baru je balik dari berbuka puasa di Awana Kijal Hotel dengan family...
Tempahan meja yang abah buat bersama En. Anuar tp org tu x datang pun so kami bersenang-lenang di meja bulat tanpa gangguan org ramai...
Haha sungguh tamak haloba...
Tak banyak gambar yg diambil sbb x sempat...Kite sampai pun dah dekat nak berbuka..Pastu beratur amek makanan...bergillir-gilir ambil makanan sampai lupa pada kamera yang tersergam indah dalam handbag...
Makanan pun boleh tahan la cuma tak banyak pilihan...Kalau tahun lepas ketika berbuka di Kelab Desa Rantau Petronas ada kambing panggang...Huiii sedap..
Buka puasa kat sini di ganggun suara budak2 nangis...Sakit kepala rasanya. Depan, belakang, kiri, kanan ada je budak yang mengamuk..Huhu...
Kelakar jugak tengok karenah diaorg ney...
>No picture about BERBUKA PUASA<

Suka Baca? Tak Susah Kan Untuk Komen Di Bawah

Tiada ulasan:

Catat Komen

ads