Khamis, 9 Jun 2011

13 di kerteh - Google Blog Search

13 di kerteh - Google Blog Search


CDM Salha Zain turun ke <b>Kerteh</b> memberi tunjuk ajar kepada kami - FREE

Posted: 02 Jun 2011 10:58 PM PDT

Baru-baru ni, 24 mei 2011 CDM Salha Zain turun ke Kerteh met up with Aida's Group yang terdiri daripada Sales Manager (SM) Nozi sendiri, SM Kak Nonie, SSM Akmal dan SM Hanim. Sorang lagi team member kami (SM Ily) tak dapat hadir. Tapi, kami akan kongsikan bersama nanti. Pada waktu ni CDM Salha Zain membuat briefing iaitu penjelasan satu persatu tentang strategi buat bisnes Premium Beautiful. Pelbagai tips dan saranan yang terbaik diberikan kepada kami. Memang semangat sangat kami belajar daripada beliau kerana penjelasannya yang begitu jelas.

Our Mentor, Senior Sales Manager (SSM) Aida juga tidak ketinggalan memberikan tunjuk ajar dan beliau memang leader yang terbaik buat kami di Kerteh. Beliaulah yang berjaya mewujudkan team Kerteh dalam masa sebulan sahaja. Mempunyai pendirian yang tetap dan bertanggungjawab dalam memastikan team ini berjaya.

Ini adalah photo kami ketika perjumpaan kedua kami di Kerteh pada 24 Mei 2011.

Dari kiri (Aida, Nozi, Kak Nonie, Salha, Hanim, Akmal dan salah seorang bakal biz partner kami)

Begitu akrab hubungan kami satu group dan kami saling berkongsi pengalaman dalam menjayakan bisnes Premium Beautiful ni.

Jika anda berminat untuk mengetahui dengan lebih lanjut bagaimana untuk memulakan bisnes Premium Beautiful, sila hubungi Nozi. InsyaAllah, Nozi akan terangkan sebaik mungkin.

Anda diberi pilihan, sama ada membiarkan peluang ini pergi begitu sahaja, ataupun berjumpa kami tanpa sebarang bayaran untuk mengetahui peluang pernigaan yang bakal memberikan anda pendapatan lumayan setiap bulan sehingga ke 4-5 angka ke atas.

CALL ME NOW, GRAB This Opportunity!

NOZI
012-9518850 or 010-3340904
email: erpuzy159@yahoo.com

Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads