Ahad, 15 Disember 2013

13 di pulau perhentian - Google Blog Search

13 di pulau perhentian - Google Blog Search


Cico Harahap Nafi Berparti & Minum <b>di Pulau Perhentian</b>, Kutip Tin

Posted: 28 Nov 2013 05:33 PM PST

Cico Harahap Nafi Berparti & Minum di Pulau Perhentian, Kutip Tin | Februari lalu, kecoh sekejap bila mana gambar Cico Harahap dikatakan sedang berpesta dan minum arak di Pulau Perhentian.
Cico yang juga putera kepada penyanyi lagenda Uji rashid ini dilihat dengan selambanya berparti memegang tin minuman keras selain bertatu di sebelah kiri bahunya.

Tidak dapat dipastikan samada ia hanya tatu sementara atau tidak, namun ia secara tidak langsung mengundang pelbagai persepsi negatif pada jejaka yang berstatus duda ini.


Selepas berbulan-bulan, Cico akhirnya membuka mulut mengenai perkara itu kepada portal hiburan Rotikaya.

Jelasnya, gambar itu diambil bersama peminat yang ingin bergambar dengannya sewaktu mengutip tin di bar.

"Di pulau tu, sepanjang-panjang pantai ada bar. Siang kerja kami sebagai jurulatih selam dan bila malam pula kami kerja di bar tersebut, kutip tin"

"Jadi dalam pada saya tengah kutip tin tu, ada peminat nak bergambar dengan saya. Saya pun penuhi lah permintaan mereka. Alih alih gambar tu tersebar & keluar cerita sebegitu. Saya redha sahajalah," ujarnya.

sumber
http://mynewshub.my/2013/11/28/cico-harahap-saya-tengah-kutip-tin/

Cico Nafi Berparti Liar <b>Di Pulau Perhentian</b> | Laporan Terkini

Posted: 28 Nov 2013 01:40 AM PST

Sudah lama tidak melihat Cico beraksi di kaca tv. 

Cicoa yang ditemui oleh Rotikaya.com di Stadium Titiwangsa semalam berkata, beliau kini bekerja sebagai jurulatih selam di Pulau Perhentian jika tiada tawaran berlakon. 

Cico Nafi Berparti Liar Di Pulau Perhentian 1

Cico yang sebelum ini dikhabarkan sering berparti liar di Pulau Perhentian menolak dakwaan tersebut. Kata Cico, pada waktu malam beliau bekerja di bar dan mengutip tin. Kemungkinan besar, gambar-gambar beliau semasa di bar tersebut tersebar dan menimbulkan cerita-cerita kosong.

"Jadi dalam pada saya tengah kutip tin tu, ada peminat nak bergambar dengan saya. Saya pun penuhi lah permintaan mereka. Alih alih gambar tu tersebar & keluar cerita sebegitu. Saya reda sahajalah," 

Tambah Cico lagi, kontroversi sebegitu tidak sedikitpun menimbulkan tekanan kepada beliau. Merujuk kepada ibunya, Cico berkata Uji Rashid menerima tekanan yang lebih besar semasa menjadi pelakon.

- Cico kini kembali dalam dunia hiburan apabila ditawarkan berlakon di dalam drama Jiwa, arahan Khabir Bhatia.

Apa Komen Anda?

comments

Pakej Snorkeling <b>Di Pulau Perhentian</b> : Pakej Percutian Murah dan <b>...</b>

Posted: 20 Oct 2013 02:51 AM PDT

Anda ingin bercuti ? ingin ke pulau perhentian ? Jom rancang perjalanan anda pada tahun 2014. Dapatkan Pakej Percutian Murah dan Bajet Pulau Perhentian Kecil Terengganu 2014 .
Jom lihat photo2  aktiviti  yang di ambil di pulau perhentian. ( Semua photo adalah original dan bukan diambil dari mana2 stock photos ) 








Untuk aktiviti snokerling,team dari snokerling kami adalah yang terbaik di dalam Pulau Perhentian.Jadi anda pasti tak akan rugi jika pergi bersama kami. Untuk percutian ke pulau perhentian,saya nasihatkan anda menempah bilik dengan lebih awal untuk mengelak ketiadaaan bilik. Jadi dapatkankan pakej percutian murah dan bajet anda di Pulau Perhentian Kecil 2014.
Jadikan cuti anda lebih bermakna!

Hubungi : Dyana - 019 977 8222 atau enshahdi 016 900 1228.

Pictures credit to: EnShahdi, Abg Mat & Dyana
Perhentian Kecil Services

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads