Isnin, 18 November 2013

13 di pulau redang - Google Blog Search

13 di pulau redang - Google Blog Search


Foto: Amy Search Tenangkan Fikiran <b>Di Pulau Redang</b>? | Portal <b>...</b>

Posted: 18 Sep 2013 09:46 PM PDT

Foto: Amy Search Tenangkan Fikiran Di Pulau Redang?

Tak sangka dalam usia yang mencecah 55 tahun, penyanyi rock terkenal tanah air, Amy Search masih aktif melakukan aktiviti-aktiviti luar, apatah lagi untuk menyelam di dasar laut.

Sejak 16 September yang lalu, Amy atau nama sebenarnya Suhaimi Abdul Rahman telah bertolak ke Pulau Redang dipercayai bersama isteri dan anak-anak.

Sepanjang berada di sana, Amy dilihat sering memuat naik foto-fotonya sebelum dan selepas melakukan selaman di samping berkongsi keindahan pemandangan pulau tersebut.

Foto: Amy Search Tenangkan Fikiran Di Pulau Redang?

Walaupun Amy dilanda kontroversi berkenaan dirinya yang dikatakan muflis, namun perkara itu sama sekali tidak menjatuhkan semangatnya untuk bercuti dan meluangkan masa dengan alam semulajadi.

Atau mungkin sahaja ini adalah satu cara Amy untuk menenangkan fikirannya, siapa tahu kan?

Bagaimanapun melalui portal Sinar Online, Amy sama sekali menafikan khabar angin tersebut dan enggan mengulas lanjut mengenainya.

Apapun, di sini OHBULAN! sertakan beberapa keping foto Amy Search yang sedang bercuti di Pulau Redang untuk tatapan anda semua.

Kredit foto: Instagram Amy Search

Terkenang Kenangan : Percutian Bulan Madu <b>di Pulau Redang</b> | Si <b>...</b>

Posted: 18 Oct 2013 12:43 AM PDT

tahun 2012.. 2 bulan after diijabkabulkan..
kalau kamu ada daftar dengan blogged.my mungkin kamu ada dapat email dari pihak admin blogged.my..
point email tu : entry dengan gambar yang jadi kenangan. Kire macam karangan untuk kenangan gambar dulu2 la..
ini aku up sebab aku memang dah lame nak up citer percutian, perkahwinan, pertunangan, kelahiran, mengandung..masa mencemburui aku nak up one shot. Maka kebetulan aku dapat email tu.. ni aku up entry untuk sesi pemanasan gitu.. 
tak dapat nak up semua sekaligus..
Ni gambar mase gi snorkeling kat Taman Laut Redang bersama my D cayang.. 
pertama kali bawa buah hati Nikon Coolpix waterproof aku.. hantaran perkahwinan..
sebelum-sebelum ni snorkeling takder gambar dalam air..
Tak der nyer nak snap pakai kamera pakai buang tu temah weii..
Ape yang paling manis mase bulan madu ni?..
sambil beromantika di amore.. aku gumbira sebab mase ni aku disahkan pregnant 4 minggu..
ramai yangh nasihat sebab kandungan masih baru..
tak digalakkan naik speedboat..
aku nak anak dalam kandungan mewarisi habit travelling..
maka .. gambar gambar ni menjadi saksi dan kenangan kami ..
Alhamdulilah, Adika [bayi yang kubawa semasa honeymoon] telah pun selamat lahir 
Gambar aku preg 4weeks.. semasa berbulan madu.. wiii!!!!
Mase gi ni, dalam group aku semua chinese, we ol jer malay..
smpai kan tourist guide tu pun speak ca ya nun alif ko..
tapi takper, bab snorkeling ni kitorang tak faham pun tak per..
dah biasa.. :) kecuali la diving.. hihihi

\ni gambar mase we ol bagi makan roti gardenia kat ikan ikan ni..


Antara gambar ikan yang aku snap.. koleksi gambar kitorang berbulan madu kat redang ni beribu.. adegan feeling feeling cintan cintun tu bagai kan.. tak kan ko nak tempel kan?.. aku tak kose nak giler jadi retis nak nampal semua gambar even bukan kategori 18sx.. down to earth gitu.. cehh!! ayat!!
Mase ni my D letak roti, berkerumun ikan ikan yang cantik indah, ciptaan Tuhan ni, jadi aku yang baru baru belajar lagi nak guna kamera nikon coolpix ni, sempat snap, nasib yang ni tak berapa nak blur gitu gambar nya..

Ni aku snap dari atas jambatan kat Taman Laut Redang ni..
Aku rase, trip dan pakej snorkeling ni agak macam terkejar kejar .. maka tak dapat nak ber posing lama kat area sekitar taman laut ni..

Best sangat pergi Redang..
Citer redang bukan terhenti di sini..
akan ku sambung lagi nanti.. :)

sharing is caring..
caring is Loving..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads