Ahad, 24 Mac 2013

13 di pulau redang - Google Blog Search

13 di pulau redang - Google Blog Search


Pieh Rizfie: <b>PULAU REDANG</b>...AKU COME

Posted: 20 Mar 2013 07:55 PM PDT

Yahooo.yabedabedu...mlompat-lompat sambil nyanyi lagu..cuti2 Malaysia Versi Siti Afizah..not ct nurhaliza hokey......hahaha..aku ade..kau ade??????ok last entry aku ade cite kekompiusan aku untuk choose holiday to  Pulau Redang or Royal Belum...so aku n myabgsyg...buat pilihan untuk pegi Pulau Redang...so kenape aku pilih Pulau Redang?..huhu..antaranya ialah....kitorg nk tempat yg cantik kaya dgn alam semulajadi sbb kitorg sukekan alam semulajadi........Royal Belum pun cantik tau..tp...lau pegi Royal Belum kne wat Aktiviti like jungle tracking..naik bot..pastu sure pg buat lawatan tgok org asli..perjalanan lg...tired....tired....lau pg Pulau Redang..bleh snorkeling ke..dive ke..swimming ke...cme perjalanan nk ke kuala Terengganu tu agak mnjemukan kot..sbb tmpt blik kg myabgsyg tu...hohoho ...tu la if pegi Royal Belum perjalanan agak jauh nun diutara sanun...cuti plak singkat....so ianya maybe memenatkan..sbb kitorg nk pg holiday yg ala2 honeymoon gitu..kuikuikui...thats why la weall decide u pegi Pulau Redang and one more thing..Pulau Redang ni kitorg nk gi since before kawin lg tau..

PULAU REDANG AKU COME...hahahaha..maybe next time..holiday ke Royal Belum plak kan?..Actually..ini kire nk smbut enebeseri perkahwinan  kitorg yg ke-2 tahun..cehh..mcm nk sebut dh 20 tahun lak kan...patotnye 28 Mei 2013 nnt..tp ade sbb2 tertentu..so kitorg pilih utuk pegi lebih awal..ermm lmbt atau cepat x penting..tp kasih sayang yg bertambah itu yg lbh penting..so hampir 2 tahun hidup bersama dgn ade suami ni..mcm2 liku yg kitorg tempuh..so hrp2 percutian kalini..membawa seribu erti buat kitorg and dpt hilangkn segala tekanan yg dtg sejak akhir2 ini....harap Allah permudahkan urusan hambanya ini..amin...skunk ni tgh pening nk godek2 pakej2 percutian di Pulau Redang...so skunk tgh godek PAKEJ PULAU MALAYSIA mang seme pulau kat Malaysia ade..nk Pakej Keluarge,Pakej Hadiah dan byk lg..so korg godek la ye...papay...
TQ TO MY HUSBAND..hadiahkan Percutian ini...(kire hadiahla..walau aku tukang cari..sbb seme bajet my husband tanggung beres.....hihihi) muah you!!! mane tau..blik honeymoon..terus ade baby..kikiki..amin


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads