Ahad, 31 Mac 2013

13 di kemaman - Google Blog Search

13 di kemaman - Google Blog Search


Shila Amzah Ditemui <b>Di Kemaman</b>, Terengganu |

Posted: 10 Feb 2013 07:40 AM PST


Maaf agak terlambat Abang Nara melaporkan berita ini. Shila Amzah yang dilaporkan hilang sebelum ini, telah pun dijumpai semula di Kemaman, Terengganu. Berita Harian melaporkan yang Shila ditemui dalam keadaan selamat oleh ayahnya, ND Lala.

shila

Semoga semua peminat Shila menarik nafas lega dengan berita gembira ini. Kepada mereka yang bakal menghadiri rumah terbuka Tahun Baru Cina di Pulau Pinang esok, nantikanlah persembahan daripada Shila Amzah. Kepada Shila, diharap jangan menghilangkan diri lagi selepas ini.

Baca Yang Ini Pulak:-


Terkini: Shila Amzah Ditemui <b>Di Kemaman</b>

Posted: 09 Feb 2013 10:27 PM PST

" ); (function() { var nn = document.createElement('script'); nn.type = 'text/javascript'; nn.src = 'http://synad2.nuffnang.com.my/lr.js'; var s = document.getElementsByTagName('script')[0]; s.parentNode.insertBefore(nn, s.nextSibling); })();

Polis Sahkan Shila Amzah Selamat, Ditemui <b>Di Kemaman</b> Malam <b>...</b>

Posted: 09 Feb 2013 09:18 PM PST


KUALA LUMPUR – Penyanyi terkenal, Shila Amzah, 23, yang dilaporkan hilang sejak tujuh hari lalu ditemui di Kemaman, Terengganu, malam semalam.

Penyanyi yang popular dengan lagu Patah Seribu yang juga pemenang Asian Wave 2012 itu ditemui dalam keadaan selamat oleh bapanya.

Difahamkan, penyanyi itu mula menghubungi bapanya bagi mengetahui lokasi persembunyian selepas berita kehilangan penyanyi itu disiarkan BH, hari ini.

Ketua Polis Daerah Kajang, Asisten Komisioner Ab Rashid Ab Wahab ketika dihubungi mengesahkan penemuan penyanyi itu.

"Saya dimaklumkan oleh bapa penyanyi itu sendiri, ND Lala, 53, berhubung penemuan anaknya itu di satu lokasi di Terengganu.

"Dia (Shila) dilaporkan dalam keadaan selamat. Maklumat lanjut berkaitan penyanyi itu boleh menghubungi ND Lala sendiri," katanya ketika dihubungi.

BH hari ini melaporkan, bapa penyanyi yang juga ahli perniagaan itu membuat laporan polis di Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) Kajang pagi kelmarin selepas hampir seminggu kehilangan anak sulungnya.

Laporan itu dibuat selepas gerakan mencari penyanyi itu menemui jalan buntu. Kehilangan penyanyi itu dipercayai selepas hubungan cintanya dengan pelakon, Sharnaaz Ahmad dikatakan mendapat tentangan bapanya. – BHarian Online

BACA: VIDEO KLIP LUAHAN RASA SHILA AMZAH…

Iklan Teks:

Artikel Berkaitan:

PERINGATAN: Mynewshub tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads