Rabu, 5 Disember 2012

13 di ajil - Google Blog Search

13 di ajil - Google Blog Search


Ceritera Aque Gadysmu ƸӜƷ: Sedara accident <b>di Ajil</b>.

Posted: 05 Dec 2012 04:47 AM PST

Hari Selasa lepas, 2 November. Lebih kurang pukul 9 malam, pak cik aku accident.
Masa tu diorang on the way nak pergi KL.
Aku pun tak tahu sangat cerita. Apa yang aku ...
Pak cik aku terlanggar belakang lori.
Dalam kereta tu, ada sedara aku yang paling aku rindu sekali. Masa tu dia duduk belakang.
Kat depan isteri pakcik aku dengan anak dia. Baby lagi weyh.
Bila tengok gambar muka isteri pakcik aku tu kan memang teruk gila la.
Nasib baik baby tak de apa-apa.
Dia masuk wad. Adik aku kata dia shock lepas accident tu.
Pak cik aku pulak kaca masuk mata. Dia pun kena tahan wad. Dahi dia kena jahit.
Pasal sedara yang aku rindu tu, aku tak de gambar dia.
Tapi dia sikit je kena. Bibir dia sumbing sikit.
Ini gambar kereta pakcik aku yang kena accident tu.
Innallilah wainnailahirojiun~
P/S: Harap-harap diorang cepat sembuh. Apa yang terjadi mesti ada hikmah disebaliknya.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads