Rabu, 2 Mei 2012

13 di pulau redang - Google Blog Search

13 di pulau redang - Google Blog Search


Fasha Sandha Honeymoon <b>Di Pulau Redang</b> - Belajar Seo <b>...</b>

Posted: 01 May 2012 10:57 AM PDT

Fasha Sandha honeymoon di Pulau Redang?? Pasangan pengantin baru, Fasha Sandha dan Jejai memilih untuk berbulan madu di dalam negara iaitu di Pulau Redang.

hoeymoon fasha sandha

Fasha dan Jejai telah selamat menjadi suami isteri dengan dua kali lafaz pada 28 April 2012 dalam majlis tertutup. Bagi anda yang mahu menonton video perkahwinan pasangan ini, boleh ke entry kami yang bertajuk Video Perkahwinan Fasha Sandha.

Fasha memilih Pulau Redang berdasarkan keindahan panorama kawasan itu yang tidak pernah dikunjunginya sebelum ini.

"Kami akan bercuti di dalam Malaysia sahaja untuk meraikan bulan madu. Saya mahu ke Pulau Redang kerana ia sebuah pulau yang sangat cantik.

"Secara kebetulan, saya tidak pernah sampai ke pulau itu sebelum ini. Jadi, tiada masalah untuk bercuti dalam negara sahaja," katanya yang merancang untuk pergi berbulan madu pada awal Mei ini.

Jejai tiada halangan untuk saya terus berlakon selepas ini. Malah, saya tidak akan membataskan kerjaya lakonan cuma saya akan tahu sendiri tanggungjawab dan batas-batas seorang isteri.

"Setiap tawaran lakonan yang saya terima akan kami bincangkan bersama terlebih dahulu," katanya yang bersedia untuk bergelar ibu pada bila-bila masa sahaja.

Majlis resepsi perkahwinan mereka dijangka berlangsung pada hujung Mei ini di Perlis. Cool juga Fasha Sandha memilih Pulang Redang untuk honeymoon.

Advertistment

Rating: 10.0/10 (2 votes cast)
Rating: +2 (from 2 votes)
Fasha Sandha Honeymoon Di Pulau Redang, 10.0 out of 10 based on 2 ratings

10 Artikel Pilihan Ramai...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads