Selasa, 8 Mei 2012

13 di kuala terengganu - Google Blog Search

13 di kuala terengganu - Google Blog Search


KEMASKINI : Blogger Pas SPIN Demo Pas <b>Di Kuala Terengganu</b> <b>...</b>

Posted: 24 Apr 2012 01:27 AM PDT

Kemaskini - Ini lapuran dari blog Pas buletinonline, yang melapurkan kononnya ada 10ribu pendemo yang hadir ! 10 RIBU ! ? ? Nah saya copy gambar dari blog itu yang menunjukkan paling ramai - Agak-agaklah nak spin pun ..... perhatikan barisan kenderaan dihujung kumpulan demo sebagai menandakan sempadan kelompok mereka ..... 10 ribu ? hehehe ...

Paling menarik yang ini - Kesemua wakil-wakil rakyat daripada PAS yang sedang bersidang di DUN turut sama dalam demonstrasi aman serta memberikan ucapan.

Cuba perhatikan gambar adun Pas termasuk Hadi tengah relaks minum teh dibawah... dan menurut saksi yang boleh dipercayai, dia sendiri melihat adun2 Pas ini masuk semula kedalam dewan untuk bersidang sekitar jam 11:30. 

Paling LOGIK SEKALI - Takkanlah tidak ada gambar Haji Hadi beri ceramah KALAU BENAR seperti yang didakwa ! sedangkan pemimpin bawahan diabadikan gambar mereka ?

Mengikut sumber saya - dua ADUN Pas ( Wahid Endut dan Syed Azman ) turun sekitar jam 10:30 ketika Dewan rehat, mereka berhenti diDALAM pagar untuk menjemput wakil Pas dari luar untuk sama2 mengiringi memo. Waktu itu hanya Syed Azman sahaja yang berucap pendek.

Selesai kerja menyerah memo, wakil Pas tadi keluar, cakap sekejap, baca doa dan bersurai .... sekitar jam 11:30 ketika sidang DUN bersambung.

Jadi ternyata blogger Pas MENIPU tidak berkata yang sebenarnya dalam lapuran mereka !

Senang jer nak malukan Dinturtle , keluarkan gambar atau video dimana dikatakan Kesemua wakil-wakil rakyat daripada PAS yang sedang bersidang di DUN turut sama dalam demonstrasi aman serta memberikan ucapan. Dapat tunjuk Hadi turun bersama dan berucap di demo tadi pun cukuplah !

Adeeeeh .....

ARTIKEL ASAL

Tu dia ...... ramai jugalah orang Pas yang berdemo tengah panas pagi tadi depan pintu pagar Wisma Darul Iman Kuala Terengganu. Katanya nak hantar memo soal isu rampasan tanah.

Tapi kalau mengambilkira promo tentang demo ini yang dilakukan sejak SATU BULAN supaya orang Pas seluruh Terengganu hadir, ternyata bilangan yang saya kira TIDAK LEBIH SATU ribu manusia ini sememangnya amat mengecewakan. Lebihkurang macam ceramah Mat Sabu jer ...

Gambar saya ambil dari blog Pas. Yang ada didepan pintu pagar itu, itu jelah dia. Oklah, campur dalam 100 orang kat pinggir2 duk memerhati termasuk saya tadi.


Tak percaya ramai tu jer ? Nah ni gambar wide angle, panjat bangunan pulak- Panas berdering  ! Berpeluh-peluh diorang ni tadi .....Dimanakah para pemimpin Pas Terengganu ? Adakah mereka bersama rakyat mereka ?
Tu dia ........ Baik punyer relaks ..... ish, sidang ADUN tak boleh miss, kebetulan pula waktu sama. Jadi janganlah kiranya ada perasaan terkilan dihati  mereka yang berpeluh jeruk didepan pintu pagar tu ya kalau melihat aksi pemimpin Pas pada waktu SAMA tadi ...
Jauh ke tempat bersidang DUN dengan pintu pagar tu ? Hehehehe ... itulah pintu pagarnya bangunan Wisma Darul Iman , tempat bersidangnya para ADUN ! Pukul 10:30 pagi waktu rehat sidang, MB MatSaid minta wakil pendemo untuk naik kelobi dewan untuk bertemu .....
dan menerima memo dari mereka. Tu yang pemimpin2 Pas kat atas tu tengah berehat selepas berpeluh bersidang. Sekejap jer berdemo, habis tu bersurai lah ......

PS 5:00 pm - Laa, lupa nak letak kredit pada member bloger untuk gambar2 'dalaman' diatas - teganukita                                

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads