Ahad, 5 Februari 2012

13 di jabor - Google Blog Search

13 di jabor - Google Blog Search


Zu's Blog: Cuti Panjang

Posted: 05 Feb 2012 02:49 AM PST


Seronoknya tahun 2012. Awal tahun dah banyak cuti umum. Kesempatan cuti panjang saya pulang ke kampung Terengganu, Kampung Jerung Seberang, Wakaf Tapai. 
Sebelum sampai ke Terengganu, kami sekeluarga singgah sekejap untuk tempoh beberapa hari di Jabor untuk menghadiri Majlis Perkahwinan sepupu saya. Ustaz bertemu dengan ustazah. Suara isterinya sangat lemah lembut dan bersopan. 
Penat di Terengganu, saya bercuti pula di rumah kuarters kerajaan untuk beberapa hari. Seronok juga tinggal di sini, selesa dan sunyi. Rumah ini pun tidak ada apa-apa perabot. Nasib baik ada televisyen yang diimport dari rumah mak saya. Kalau tidak, balik awal.
Semasa bercuti ,saya terfikir untuk membuat kerja part time untuk menambahkan kewangan. Masalahnya, nak buat kerja part time apa?. Bagi cadangan!
Cuti-cuti panjang ini saya telah habis mendengar ceramah Ustaz Azhar Idrus di YouTube dan CD. Ustaz Azhar  sangat terlakar. Tidak rugi rasanya anda juga mendengar.
Full content generated by Get Full RSS.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads