Jumaat, 16 September 2011

13 di kemasik - Google Blog Search

13 di kemasik - Google Blog Search


Diperlukan Seorang Awek | AyieBlog.Com

Posted: 02 Sep 2011 05:47 AM PDT

Wakakaka, petang tadi aku and the geng lama keluar beraya di kemasik selepas beraya di rumah abang kawasan kemasik, aku and the geng ke mesra mall sambil mengular di mesra mall melihat telatah dan gelagat  manusia, aku lepak punya lepak, kami lepak di burger king sambil perkenakan burgerlah kang hajat nak ke pizza hut tapi ada sorang geng  kempunan nak makan burger king pulak.

Selepas 2 jam lebih aku and the geng lepak, asar pun dah suntuk kami solat jemaah di surau mesra mall, then selepas solat kami on the way ke pantai kemasik dalam on the terserempak dengan sorang mamat, baju yang dia pakai agak pelik, aku kehairanan maka mata tertumpu pada t-shirt tersebut.

Terkejut jugaklah baju yang dia pakai tertera " Diperlukan Seorang Awek " antara ciri-ciri awek yang dicari iaitu :

Terbaiklah ciri-ciri yang dicari, aku suka yang pandai masak, pandai mengemas rumah and pandai menjahit, yang paling penting pandai melayan seperti www.mrs.ayieblog.com, kuakuakua …

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads