Jumaat, 16 September 2011

13 di jerteh - Google Blog Search

13 di jerteh - Google Blog Search


Keluargaku Syurgaku: alhamdulillah..spi jugak kami <b>di jerteh</b>..

Posted: 27 Jun 2011 06:11 PM PDT

yang aku dan fami dah sampai di jerteh ngn selamat
sbnrnya da 2 ari da aku sampai
baru arini ada kesempatan nak menaip entri
rumah yang ditinggalkan ngn cantik aritu
akhirnya jadi tongkang pecah
ni sumer gara2 cik ti dan kengkawan
bau jgn cakap r, macam berpahap
maklumlah dah sebulan lebey ditingglkan
cu bayang klu aku tinggalkan setahun
walawehhhh...nak jejak umah pon aku rasa takot
tinggal nak mop lantai ja lagi
pasni nak tekun pada keje plak
rasanya dah agak lama bertangguh nih
mana taknya, sakit kpala otak..bosan lagi..
bilalah aku nak dapat keje yg betoi2 nih..humm~~
ps: nak ajak suami dan anak gi karnival permainan lah...huhuhu

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads