Rabu, 13 Julai 2011

13 di marang - Google Blog Search

13 di marang - Google Blog Search


~iqah blog&#39;s~: kem <b>di marang</b> :)

Posted: 30 Jun 2011 11:36 PM PDT

Assalamualaikum . jawab jawab . 0k , sekarang saya nak cerita pasal kem kat marang . sebenar nyer dah lame pergi . cuma tidak berpeluang untuk updte pasal ni . saya pergi kem ni masa bulan due taw tige . hee , saya sudah lupe . semua kawan kawan aku dapat pergi . 80 orang yang terpilih . kiteorang pergi mase hari selase , balik hari khamis . tige hari , due malam . kiteorang pergi kat marang village resort and spa . kalau tidak silap saya lha ,saya dah lupe .huhu .
  mase ni , kiteorang kat dalam dwan . mangat nabila nak belaja(bju ungu) . wuwuwuu . yang kat sebelah tu , masturah .
  ini shazana , budak chantek . ni pum kat dalam dwan.
 pedulikan bilik kiteorang . bersepah - sepah . ni aku dan masturah . cantik beben0r  masturah ni .
                                                    
 ni aku ngan budak comey , nabila .sumue gambar gambar ni,kiteorang ambik kat bilik .
                                          ~CEMPAKE , 204 , hee ~
 w0o , cantik kang diaorang ? :) memang cantik sekali .
aku ngan alia . rotte kan kepale anda :D
 sayang diaorang sumue . muaachh :*niy pulak gambar diambik kat bilik alia .

~KENANGAN TERINDAH ~ rindu sangat saat saat ini .

       
Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads