Isnin, 18 Julai 2011

13 di jabor - Google Blog Search

13 di jabor - Google Blog Search


..::~**Sinar Kehidupanku**~::..: Happy Birthday Buat Insan Tersayang

Posted: 18 Jul 2011 08:59 AM PDT

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera semua. Rasanya tak terlambat utk saya mengucapkan Selamat UlangTahun Kelahiran buat suami saya Mohd Khata Bin Jabor di sini. Kalau ucapan betul2 tu sejak dari semalam lagi dah ucap daaaa, cuma tak berkesempatan nak buat n3 khas buat suami saya kat sini. Di kesempatan ini saya ucapkan Selamat Hari UlangTahun ke 43 buat suami saya, moga di panjangkan usia, di murahkan rezeki, di berikan kesihatan yg baik dan semoga sentiasa dlm lindungan dan limpah rahmat Allah SWT selalu. Buat suamiku, terima kasih kerana memahami diri ini semoga kebahagiaan ini berkekalan hingga ke akhir hayat. Aminn.

Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads