Ahad, 6 April 2014

13 di kemasik - Google Blog Search

13 di kemasik - Google Blog Search


Sotong: Merisik <b>Di Kemasik</b>

Posted: 03 Apr 2014 01:45 AM PDT

Salam kunjungan kepada semua pelawat sotonglaut. Baru-baru ni aku datang membuat tinjuan keadaan air laut di Pantai Kemasik, Kemaman. Sajer.. je jalan-jalan sambil minum petang. Dalam hati aku... kalau air laut tenang... ready dah nak sound kawan-kawan turun ke laut. Malang sekali... nampak keadaan laut masih lagi bergelora. Memang bahaya untuk bot-bot kecil. Nak baling gewang dari tepi pantai pun dah tak boleh... ombak naik sampai atas kepala. Sabar je la...

  Pemandangn indah dari pantai Kemasik
Kedai menjual aneka makanan laut

indah lagi kalau datang waktu pagi atau petang
Kalau korang lalu kat kemasik... cube-cuba le singgah sini. Tempat dia cantik jugak. Boleh lah nak merehatkan badan sebentar selepas penat memandu. Minggu depan macam nak tengok lagi. Mana tau air dah tenang. Sotong dah ada... nak baling candat tak boleh. Tension gak aku.
Nanti kalau aku gi jalan mana-mana... aku post untuk share dengan korang keadaan laut China Selatan yang terkini. Jumpa lagi... Abe Din

BLOG TERENGGANU: 13 <b>di kemasik</b> - Google Blog Search

Posted: 26 Mar 2014 11:04 AM PDT

Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
URL Sumber Asal :-

BLOG TERENGGANU: 13 <b>di kemasik</b> - Google Blog Search

Posted: 06 Mar 2014 11:40 AM PST

Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
URL Sumber Asal :-

Pengedar Shaklee <b>Di Kemasik</b>, Kerteh, Paka, Dungun Terengganu

Posted: 26 Feb 2014 06:43 PM PST

Assalamulaikum...Saya pengedar Shaklee di Kemasik, Kerteh, Paka, Dungun dan yg berdekatan. Untuk COD anda boleh la hubungi saya  Azizah (sms/whatsapp  019-9131778 ), pm di facebook Azizah Yusah..Antara produk yang disediakan adalah Set hamil, Set pantang, Set Penyusuan, Set kesihatan optimum, Set Kesihatan optimum, Set alahan / resdung / alergi , Vitamin untuk kanak-kanak dan lain-lain lagi hanya yang terbaik dari Shaklee. "


Alhamdulillah...Makin lama makin bertambah pengedar-pengedar Shaklee dibawah bimbingan saya. Bagi mereka yang berminat untuk mendapatkan produk secara cod di kawasan Kemasik, Kerteh, Paka, Dungun dan yg berdekatan boleh la berhubung dengan Azizah ye..Azizah kini aktif di laman facebook. Jika tidak keberatan boleh add friend dengan nya.
Untuk info lanjut atau pesanan
pm di fb : Ajuya Rashid
Shaklee Independent Distributor (SID 920211)
sms/ whatsapp : 012-6102263
Cod area : Putra heights, Bandar Kinrara, Puchong, Seri Kembangan, Shah Alam 

BLOG TERENGGANU: 13 <b>di kemasik</b> - Google Blog Search

Posted: 19 Feb 2014 11:04 AM PST

Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
URL Sumber Asal :-

BLOG TERENGGANU: 13 <b>di kemasik</b> - Google Blog Search

Posted: 03 Feb 2014 11:15 AM PST

Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
URL Sumber Asal :-

BLOG TERENGGANU: 13 <b>di kemasik</b> - Google Blog Search

Posted: 22 Sep 2013 11:08 AM PDT

Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
URL Sumber Asal :-

Bendahari UMNO Pekan Kemasik Lawan Calon BN, PAS <b>di Kemasik</b>

Posted: 21 Apr 2013 01:42 PM PDT

Kerusi Dun Kemasik yang dianggap kubu kuat Barisan Nasional (BN) di Parlimen Kemaman menjadi tumpuan kerana menyaksikan perebutan tiga penjuru pada Pilihan Raya Umum ke-13 (PRU13).

Ia berikutan Bendahari Umno Pekan Kemasik, Zulkiflee Salleh, 58, mencalonkan diri sebagai calon Bebas menggunakan lambang ikan, sekaligus menentang penyandang kerusi Dun Kemasik, Ir Rosli Othman dan calon Pas, Che Alias Hamid.

Zulkiflee berkata, keputusannya bertanding bukan dirancang sebaliknya dilakukan spontan berikutan tidak berpuas hati dengan calon Barisan Nasional (BN) di kerusi itu yang diumumkan pucuk pimpinan BN negeri.

"Tiada niat untuk saya lawan parti atau pun nak kejar pangkat tetapi saya dah lama sabar dan saya anggap ini keputusan terbaik yang saya ambil.

"Saya ibarat lilin yang membakar diri, demi rakyat di Kemasik saya ambil keputusan nekad ini kerana ramai sebenarnya yang tidak setuju (dengan calon) tapi tak berani tampil," katanya selepas mengisi dan menyerahkan borang penamaan calon di Majlis Perbandaran Kemaman (MPK), Chukai, kelmarin.

Zulkiflee memilih simbol ikan kerana dia seorang penjual ikan dan berniaga ikan sejak berusia 18 tahun.

"Saya yakin mampu menang di Dun Kemasik dengan sokongan rakyat Kemasik yang mahu isi hati mereka didengari," katanya.

Sementara itu, Ir Rosli berkata, walaupun undi berpecah dengan persaingan tiga penjuru tetapi ia tidak akan mengganggu majoriti kemenangan yang akan diperoleh BN.

"Dengan adanya calon Bebas, kita akan lakukan sedikit perubahan dari segi strategi untuk memancing undi. Kita akan lebarkan lagi strategi," katanya.

Pada penamaan calon itu, Zulkiflee menyerahkan borang pada jam 9.03 pagi, diikuti Ir Rosli pada jam 9.16 pagi. Penyerahan borang itu disusuli calon Pas, Che Alias pada jam 9.21 pagi yang dicadangkan Mohamad Mahadi Nawi dan disokong Mohd Rusman Rani.

Terdahulu, bagi Parlimen Kemaman, calon BN, Datuk Seri Ahmad Shabery Cheek menyerahkan borang penamaan pada jam 9.02 pagi dan calon PKR, Kamarudin Chik pada jam 9.11 pagi.

Calon BN Dun Kijal yang juga Menteri Besar, Datuk Ahmad Said juga menyerahkan borang penamaan pada jam 9.02 pagi diikuti calon Pas, Hazri Jusoh pada jam 9.10 pagi, sementara bagi Dun Chukai, calon BN, Datuk Wan Ahmad Nizam menyerahkan borang pada jam 9.05 pagi manakala calon Pas, Hanafiah Mat pada 9.14 pagi.

Untuk Dun Air Putih, penyerahan borang penamaan dilakukan calon BN, Wan Abdul Hakim Wan Mokhtar pada 9.02 pagi dan calon Pas yang juga pesara guru, Ab Razak Ibrahim pada jam 9.15 pagi.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads