Khamis, 27 Mac 2014

13 di kemaman - Google Blog Search

13 di kemaman - Google Blog Search


[ Rekod Dunia ] Shabery kagum semangat nelayan <b>di Kemaman</b>

Posted: 16 Mar 2014 07:20 AM PDT

Walaupun sesibuk mana Yang Berhormat Ahli Parlimen Kemaman selaku Menteri Komunikasi & Multimedia, beliau tidak pernah gagal untuk mencari ruang bagi membolehkan beliau pulang ke Kemaman
Pada 15/3/2014 (Sabtu), iaitu selepas selesai satu program di Damansara, Kuala Lumpur pada pagi beliau terus bergegas pulang ke Kemaman dan sempat bersama dengan 2000 orang penerima BR1M di Kg. Penunjuk Kijal, Kemaman pada pukul 3.00 petang. 

Selepas melancarkan perasmian beliau beramah mesra dengan penduduk dan bergegas ke program ke dua yang diadakan di Dewan Sivik Kijal iaitu pada pukul 5.00 petang.
Di Dewan Sivik Kijal, Kemaman, YB Dato' Sri Ahmad Shabery Cheek beramah mesra bersama golongan usahawan dan kontraktor kecil seluruh Kemaman.
Pada sebelah malam pula, YB Ahli Parlimen selaku Timbalan Ketua UMNO Bahagian telah menpengerusikan mesyuarat pengurusan UMNO bagi memastikan UMNO Kemaman akan terus kukuh dan sentiasa bersatu padu dalam memberi khidmat terbaik untuk rakyat.
Pada hari Ahad (16/3/2013) iaitu selepas sebelah porgram sebelah pagi di daerah Dungun, YB Ahli Parlimen Kemaman telah bersama 1200 orang nelayan di Dewan IKBN, Kemasik. Dalam program bersama nelayan ini, Ahmad Shabery telah banyak mengumumkan perkara-perkara positif yang menaikkan semangat para nelayan.
Yang Berhormat Dato Sri Ahmad Shabery juga telah memberi semangat atas usaha para nelayan di Kemaman untuk memecahkan rekod dunia pada bulan September ini. Untuk rekod pada tahun lepas, para nelayan di Kemaman telah mencipta rekod Malaysia.
Selepas bersama nelayan, Dato Sri Ahmad Shabery telah melawat beberapa buah rumah orang sakit, kematian dan kemalangan di Kg Bukit Kuang, Kg Besut dan Geliga Baru sebelum bertolak pulang ke Kuala Lumpur untuk hadir ke Parlimen keesokkan harinya.
Apa yang dapat dilihat sepanjang dua hari program di Kemaman, YB Ahli Parlimen Kemaman sentiasa berdoa dan memohon kepada semua rakyat Kemaman turut sama-sama membantu mendoakan supaya pesawat MH370 kembali dijumpai.
Ulasan ADMIN: Sangat kagum dengan kerja kuat dan dedikasi luar biasa YB Ahli Parlimen Kemaman dalam usaha beliau memberi khidmat terbaik bukan sahaja untuk rakyat Kemaman tetapi seluruh Malaysia. Tahniah Kemaman. We Love Kemaman !!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads