Khamis, 13 Mac 2014

13 di kemaman - Google Blog Search

13 di kemaman - Google Blog Search


H.A.T.I: Allesya Kafe : Mencari Takoyaki <b>Di Kemaman</b> ??

Posted: 23 Feb 2014 03:30 PM PST

Assalamualaikum & Salam Sejahtera
Alhamdulillah...boleh juga menaip akhirnya.. Kadang-kadang sakit jiwa dengan strymyx,rasa nak potongggg je. Asal kul 11pm++ mesti line putus2.. Ntah la?Tak tahu apekes.Tapi jadi geram jugok la.. boleh potong stim mood nak bw n up entri. Lega, sebab dah selamat BW.. tapi ada 5komen tersilap delete..aduyai! Saya sayang komen2 yang diterima dari semua sahabat blogger..kalo la boleh korek semula komen2 tu.. Bagi saya setiap komen tu beharga n menceriakan hari saya. Berbalik pada tajuk, Allesya Kafe ni restoran baru kat Kemaman ni. As usual, kami laki bini memang suka mencuba tempat baru.. Kebetulan dekat dengan rumah.
Pelan lokasi ke Allesya Kafe.
Orang-orang Cukai Kemaman faham la pelan ni ;-)
Apa istimewanya Allesya Kafe?? 

Sebab.......... ada TAKOYAKI. Saya rasa yang pertama kat Kemaman ni. Sungguh sedap & saya suka rasanya. Takoyaki ni makanan Jepun. Memang lepas makan sekali terus teringat-ingat. Saya ambik Takoyaki Udang+Sotong+Sosej = RM3.50 untuk 4 ketul.
Abam Fain pekena Lamb Chop. No bad rasanya.. 
Mee sup dia pon sedap & kena dengan tekak saya.
Kalo dia blh makan banyak..maknanya memang sedap la mee sup ni. Sebab asya memang TER-amat memilih bab-bab makan ni. Kalo dia makan bersungguh tu memang sedaplah maknaya..
** Nak dijadikan rezeki, lepas saya makan Takoyaki tu saya up kat instagram & share ke wall FB saya & page Jalan-Jalan Cari Makan Bandar Chukai Kemaman..Tak sangka owner kafe ni baca post saya. Kali ke-2 saya ke sini terus dapat diskaun 10%. Ya Allah, saya memang ikhlas promot & nk perkenalkan kafe ni sebab menu dia unik.. Tapi tak sangka jadi rezeki kami . Apa-apa pon saya doakan moga kafe ni terus sukses & maju..Apa yang pasti owner ni amat peramah orangnya**
Coretan ikhlas dari H.A.T.I Mama Asya

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads