Ahad, 12 Januari 2014

13 di dungun - Google Blog Search

13 di dungun - Google Blog Search


diANa hARis: Peluang bisnes <b>di</b> Kemaman dan <b>Dungun</b>

Posted: 03 Jan 2014 09:12 AM PST

Salam sayang semua readers blog dianaharis!!!!

Diana nak minta tolooonngg sangat-sangat ni.. Kalau anda sedang layari blog diana dan terbaca entry post ni, tolong sebarkan jugak pada rakan-rakan atau saudara mara anda... plsssss =)

Saya sedang mencari sangat-sangat rakan bisnes di kawasan Kemaman dan Dungun. Lokasi utama saya di Kertih.. so, bisnes Herbalife skang is really out of control, banyak demand and badan saya ni ada satuuu aje.. soo, kejap-kejap lari ke selatan pegi laaa daerah Kemaman.. pastu kejap-kejap kene naik pulak ke utara,pegi daerah Dungun pulak.. back-to-back weyhh!!! Lotih eden ni haaa.. kesian tayar kereta ku.. turun naik Kemaman-Dungun gitu tiap hari... Berapa kali dah aku dok asyik tukar bearing tayar kereta, jap-jap rosaak aje... uwaaa...

So, sesiapa yang berminat nak menjana pendapatan extra income dengan Herbalife, dipersilakan hubungi Diana seberapa segera!!!!

Telefon Bimbit : 012-3318022
Email: diana_haris@yahoo.com
Facebook: Hardiana Haris
Instagram: hardianaharis

Boleh lah hantar 'resume' anda kepada saya ye.. eheheheee... tak yah kelulusan pon... syarat layak cuma 2.. 18 tahun ke atas DAN rajin usaha gigih tak banyak alasan!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads