Khamis, 19 Disember 2013

13 di gong kedak - Google Blog Search

13 di gong kedak - Google Blog Search


BLOG TERENGGANU: 13 <b>di gong kedak</b> - Google Blog Search

Posted: 06 Dec 2013 07:15 PM PST

Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
URL Sumber Asal :-

BLOG TERENGGANU: 13 <b>di gong kedak</b> - Google Blog Search

Posted: 22 Nov 2013 07:30 PM PST

Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
URL Sumber Asal :-

13 Nov 13 : Pangkalan Udara <b>Gong Kedak</b> Ungguli Pertandingan <b>...</b>

Posted: 12 Nov 2013 07:59 PM PST

4

3

1

2

6

7

8

9

10

5

IPOH, 13 Nov 13 – Pangkalan Udara Gong Kedak telah dinobatkan sebagai Pasukan Terbaik Rifle M4 apabila muncul juara dengan menewaskan dua pencabar iaitu Markas Tentera Udara dan Pangkalan Udara Butterworth dalam Pertandingan Menembak Rifle M4 TUDM 2013 yang berlangsung di Lapang Sasar Pasukan Gerakan Am Ulu Kinta, Ipoh Perak. Tempat kedua dimenangi oleh Markas Tentera Udara diikuti Pangkalan Udara Butterworth di tempat ketiga. Kemenangan tersebut telah melayakkan Pangkalan Udara Gong Kedak membawa pulang Piala Panglima Tentera Udara.

Sementara itu, bagi pertandingan menembak individu, Kpl U Muhamad Sidek bin Kharshadelley dari Markas Tentera Udara mendapat tempat pertama menewaskan wakil dari Pangkalan Udara Kuching dan Pangkalan Udara Gong Kedak. Dalam pertandingan menembak jatuh piring pula, pasukan dari Pangkalan Udara Butterworth muncul sebagai johan menewaskan Pangkalan Udara Butterworth dan Pangkalan Udara Labuan.

Dalam pertandingan itu juga, turut diadakan acara Novelty yang menyaksikan Lt Kol Hairuddin bin Yusof dari Sekretariat Markas Tentera Udara muncul pemenang pertama bagi ketagori individu. Sementara bagi kategori berpasukan, pasukan Dewa Wangsa yang diketuai Panglima Tentera Udara, YBhg Jen Tan Sri Dato' Sri Rodzali bin Daud TUDM muncul juara apabila menewaskan pencabar-pencabar lain.

Pertandingan menembak yang berlangsung dari 11 hingga 13 Nov 13 ini telah melibatkan penyertaan seramai 144 peserta dari 18 pangkalan dan unit-unit TUDM seluruh Negara.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads