Sabtu, 6 Julai 2013

13 di paka - Google Blog Search

13 di paka - Google Blog Search


Khalilah distributor Shaklee <b>di Paka</b>~Shaklee buka pintu hatinya <b>...</b>

Posted: 29 Jun 2013 01:00 AM PDT

Kalau anda perasan...dalam Shaklee ramai ibu2 yang buat bisnes tau...bukan orang bujang...masa NC hari tu..yang terima award memang pasangan2 yang dah berkahwin...jarang snagat yang bujang naik stage..sebab ibu2 ni nampak lebih jauh...kesihatan diri, anak2 dan suami...kalau saya bujang dulu pon saya tak heran sangat pasal suplimen2 ni sampaila saya pregnant...

tapi, ni kawan saya masih bujang...die utamakan kesihatan mak dan dirinya juga...seorang lagi kawan saya di sekolah dulu..hihi..pendiam orangnya..tapi ramah..Khalilah adalah distributor Shaklee di Paka...so sape2 yang berdekatan paka..boleh hubungi Khalilah untuk order..Ni hp no dia..0148157713

Nak dijadikan cerita..khalilah ni dulu start cuba omegaguard untuk maknya...pastu cuba set kulit untuk diri dia termasuk kolagen dan ESP...asyik repeat order ESP je..hehe...so saya ajak join jadi member..:)Sekarang minat buat bisnes dah...

So, anda yang berminat..boleh hubungi khalilah ye...0148157713

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads