Selasa, 30 Julai 2013

13 di kemaman - Google Blog Search

13 di kemaman - Google Blog Search


Tengku Zaihan <b>di</b> Fitnah Pengikut Calon &#39;Cari Makan&#39; | <b>Terengganu</b> <b>...</b>

Posted: 12 Jul 2013 07:15 AM PDT

SEBELUM cerita ini menular lebih jauh ke markas-markas PAS, perlu dijelaskan bahawa calon BN, Tengku Haizan dilahirkan di Kampung Baru, Kuala Besut.

Tengku Zaihan memulakan alam persekolahan di Sek. Keb. Chukai, Kemaman dan seterusnya ke Sek. Men. Sains Dungun kerana mengikut ayahnya, Ustaz Che Ku Abd Rahman yang bertugas di Kemaman sebagai Pegawai Penyelaras Pentadbiran Masjid Daerah Kemaman.

Tengku Zaihan agak rapat dengan golongan petani, nelayan serta penduduk yang terlibat dengan banjir dan hakisan pantai di Besut semasa beliau bertugas sebagai Jurutera JPS Daerah selama kira-kira lima tahun (2008-2013) sebelum bertukar ke JPS Putrajaya tiga bulan yang lalu.

Isterinya bertugas sebagai guru di Sek. Keb. Kuala Besut dan Tengku Zaihan ahli UMNO di Cawangan Taman Seri Seratus, Kuala Besut

Tapi, pengundi Besut masih ingat calon PAS, Nasharuddin Mat Isa bertanding di Parlimen Besut pada PRU 11 tahun 2004. Beliau orang Besut ke?

Suka memfitnah sudah menjadi makanan harian mereka walaupun bulan Ramdhan mereka tidak pernah serik & terus membuat perkara yang mengaibkan orang .

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads