Khamis, 11 April 2013

13 di kijal - Google Blog Search

13 di kijal - Google Blog Search


+LiFe+LoVe+LaUgH+: :4hari 3malam <b>di Kijal</b>:

Posted: 27 Feb 2013 06:25 PM PST

assalamualaikum uolls...

harini aku kembali bekerja setelah bercuti ke kijal kampung suami.

alhamdulilah Allah permudahkan urusan perjalanan aku 

dan urusan ketika aku di kampung haritu..mirza pun ok je. 

Takdelah menangis melalak nak nenek ke ape..

lagipun kat kampung ramai je orang melayan dier so takdelah die bosan

dan tetiba teringat kat nenek.hahaha....

cumanya yang tak best tu sebab kat sana musim hujan maka

takdelah aktiviti jalan2, nak mandi laut pun takleh sebab ombak besar

lagipun aku masih lagi dalam berpantang 

so nak aktif ke sana ke sini tu aku tak berapa nak berani lagilah hehehe

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads