Isnin, 18 Mac 2013

13 di dungun - Google Blog Search

13 di dungun - Google Blog Search


Syamsul Haq: MAULID <b>DI DUNGUN</b> TRENGGANU

Posted: 02 Feb 2013 08:07 AM PST

Alhamdulillah Syamsul Haq telah di jemput untuk bermaulid di pantai timur destinasi Dungun yang telah di tetapkan oleh YB Dungun dan sebelum majlis YB kami sempat menziarahi seorang guru tua di pondok Maahad.................dan selepas itu ami meneruskan ke Makam Sultan Yahaya Siak, setelah selesai......















Meneruskan perjalanan ke Makam Sultan Yahya Siak










   Pulang ke tempat penginapan dan bersiap sedia selepas solat maghrib sahabat kepada saudara Farihi yang begitu bersungguh dengan bermaulid telah mengundang kami ke rumah beliau menyambut Maulidur Rasul S.A.W
















Selepas selesai majlis ini kami berangat menuju ke majlis YB Dungun...





















Skuad #JDAB2013 masuk kampung buru pelajar miskin <b>di Dungun</b> <b>...</b>

Posted: 22 Feb 2013 06:21 AM PST

DUNGUN, 22 Februari - Jelajah Destini Anak Bangsa (JDAB2013) hari ini berada di Terengganu bagi meneruskan misi mencari pelajar-pelajar daripada keluarga miskin tegar untuk melanjutkan pelajaran di Universiti Teknologi Mara (UiTM).

Dewan Utama Majlis Perbandaran Dungun menjadi lokasi seterusnya selepas menjelajah di Kelantan pada semalam.

Seperti biasa, perkhidmatan pemeriksaan mata dan gigi secara percuma mendapat sambutan hangat oleh para penduduk sekitar. Tidak kurang hebatnya, orang ramai mengambil kesempatan mencari peluang di Pameran Kerjaya 1 Malaysia yang merupakan salah satu aktiviti di sana.

Sebahagian peserta Skuad JDAB2013 telah dihantar ke kampung berdekatan untuk mencari pelajar dan membuat soal selidik.

Program yang bermula seawal jam 9.00 pagi itu telah berakhir pada jam 3.00 petang. Skuad JDAB2013 meneruskan perjalanan ke negeri Pahang untuk program yang sama di Bentong pada esok (23 Februari 2013) .

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads