Khamis, 1 November 2012

13 di batu rakit - Google Blog Search

13 di batu rakit - Google Blog Search


Rawatan Bekam Alternatif: Peminat Bekam <b>Di Batu Rakit</b> Bertambah

Posted: 25 Jun 2012 10:21 AM PDT

Salam Semua...
Buat sebulan-dua ini, saya banyak menerima pertanyaan berhubung rawatan bekam terutamanya daripada rakan sepejabat. Ramai juga yang dah booking slot mengikut tarikh terbaik yang dianjurkan berbekam mengikut kalender Islam. Alhamdulillah, sejak seorang rakan saya yang berpenyakit gout selamat dibekam dan merasai perbezaannya, nama saya mulai meniti di bibir rakan sepejabat sebagai doktor bekam. 
Buat masa ini, saya masih belum menumpukan khidmat bekam secara tetap. hanya sekadar berusaha sambil membantu rakan-rakan yang ditimpa masalah kesihatan. Namun, cita-cita masih belum pudar untuk menghidupkan amalan berbekam ini di sekitar kawasan Batu rakit hingga ke Gong Badak...doakan saya Ameen.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads