Rabu, 11 Julai 2012

13 di kuala terengganu - Google Blog Search

13 di kuala terengganu - Google Blog Search


alkisahnya OUR SweetHeart: Semalaman <b>di Kuala Terengganu</b>

Posted: 11 Jun 2012 10:18 PM PDT

Bohsan wey sensorang ni... mati kutu aku! Kalau ikotkan hati mau aku ajak en laling ngan anak2... tapi tu la anak dah sekolah takkan nak ponteng 2 hari... cekalkan hati je la bawak diri sorang2 kan..... huhuhuuu....

Pas adik ipar amik kat airport pastu ronda2 Kuala Terengganu sat... minum2 kat Batu Burok jap sesambil cover makan malam sekali pastu terus check in kat Seri Malaysia...

Dari bilik, alah bagi view kedai plak, ingat dapat view sungai ke, best skit mata mandang..... keh keh keh...

Pastu aku round2 sekitar Seri Malaysia ni... Sebenarnya Seri Malaysia ni sebelah Pasar Payang jer... tapi sbb sorang2 takde hati plak nak meronda Pasar Payang tu ha.... keh keh keh.... So layan blues tepi sungai je la kan...

Tengok sunset je la... sebelah nun i-city Kuala Terengganu..... ada ler pokok lampu2 tu haaa....

Pastu mula beragan sorang2... hahahaa... mujur takde org di sekitar itew...

Dan lagi... awwww makin kembang setaman 'makyong' ni haaa.... 23 weeks now....

Masuk bilik nak berangan lagik tapi battery notes aku dah kong... hahahhahaaa.... guling2 aje la ateh katil... time ni la baru dapat blogwalking sana sini... dah kol en laling ngan bebudak tu, pastu mandi, jamak maghrib bagai sesambil on tv tapi tak fokus kat tv pon... saja nak bagi bising2 skit suasana bilik... hahahhaa... tetibe sedar2 dah kul 10 malam.... aik bos aku tak kol pun kata nak discuss la apa la... ke dia pun dah fengsan!!! baru sebut2 tetibe dia sms kata baru sampai nak release minda makan angin.... ooo jadinya tak jadi ar discuss malam ni... yahooooo.....

Ntah kul boper aku terlelap ngan tv lappy lampu semer terpasang.... sedar2 dah kul 5 pagi... mata melilau takleh nak lelap balik.... adeeiiii.....

Sampai ke Subuh dah mandi bagai terus turun bekpes sorang2... aku pun tak tau bos aku tu stay mana... maleh nak tanya.... kalau dia kat sini kompem bekpes kat sini kan.... hikkksss...

Wokey mulakan bespes dengan menu ini.....

Hehe itu 1st round beb! Pehtu ngan nasi dagang, laksa terengganu... mabelesss!!!! dan lain2 semer aku bedal.... hahahhaaa.... mana lah dah ropa macam tong aku ni.... keh keh keh....

Pastu check-out terus amik teksi ke lokasi meeting.... ooo aku ke Terengganu ni sbb attend Regional Meeting...

Pulak tu abes meeting awal la plak... baru kul 3:30 ptg... nak balik flight malam. Lama lagi wey!! So gang ngan bosses la depa nak pegi mana ikut je laaa... katanya boleh nak tukar tiket flight petang tapi kena top up dalam rm70 ler... tak kisah la bleh claim kan... hahhaha.... okeh pas makan terus ke airport.... sekali sampai2 flight petang dah terbang.... next flight yg dah booking tu laa, last flight kul 9 mlm nanti.... huuwaaaaa.... melepak ler aku ngan bosses kat airport dari kul 5 ptg tu wey!!!! lepak2 minum2 gosip2... hahhahaa borak2 cam kawan2 ngan bosses ni ha.... udah aku sorang pompuan.... keh keh keh.... borak minum borak minum... siap dah ukur airport ni dari hujung ke hujung nak nunggu masa sampai kul 9 malam.... pehtu sesama layan citer Sakura yg ada si sendat tu haa... ceh melayan jugak si sendat bosses ni yer.....

Ni ha muka bohsan, masa ni nak gi surau jamak maghrib-isyak.... depan bosses tu idok ler aku nak menyenep gambar.... segan eh!

Abes solat round2 lagi sebelum check-in... huh last flight ramai woooo.... dan akhirnya selamat sampai kat Subang dalam kul 10:30 malam..... en laling ngan bebudak dah menunggu... ha kan dekat je kan kat Subang.... kalau kat KLIA or LCCT mau sampai rumah kul doblas.... sok nak sekolah... hmmm mujur ada FF kat Subang kan...... ;-))

Wokey itu je ceritanya... sekian..........................

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads