Jumaat, 27 Julai 2012

13 di kijal - Google Blog Search

13 di kijal - Google Blog Search


Jengka 19: Kosmo Online - Komuniti Kita

Posted: 18 Jul 2012 03:11 PM PDT


Program Mesra Kasih dekati pelajar dengan masyarakat

Posted:

Program Mesra Kasih dekati pelajar dengan masyarakat

PARA pelajar Ijazah Sarjana Muda Perakaunan (Eksekutif), UKM bergambar bersama penduduk dan pelajar pada program Mesra Kasih Kijal di Kijal, Kemaman, Terengganu baru-baru ini.


MESRA. Seramai 30 pelajar Ijazah Sarjana Muda Perakaunan (Eksekutif), Universiti Kebangsaan Malaysia (UKM) menyertai program Mesra Kasih Kijal 2012 di Kijal, Kemaman, Terengganu baru-baru ini.

Program yang berlangsung dua hari itu dianjurkan bersama dengan Pejabat Ahli Dewan Undangan Negeri Kijal dan Sekolah Menengah Kebangsaan (SMK) Kijal, Kemaman.

Antara program yang diadakan, bengkel perakaunan untuk peniaga-peniaga dan pengusaha industri kecil dan sederhana di Kampung Che Wan, Kijal dan majlis Malam bersama Adik serta program BrainXtrainer di SMK Kijal.

Menurut penyelaras program tersebut, Dr. Roslee Rajikan, program tersebut bertujuan mendedahkan pelajar dengan aktiviti kebajikan serta mendekati masyarakat kampung.

McDonald's Tawau raikan 50 anak yatim Ar-Raudhoh

Posted:

McDonald's Tawau raikan 50 anak yatim Ar-Raudhoh

PAULINE LEE (barisan belakang, tengah) bersama sebahagian anak yatim dari Rumah Anak Yatim Ar-Raudhoh, Tawau yang diraikan oleh McDonald's di Tawau baru-baru ini.


KHIDMAT SOSIAL. Seramai 50 anak yatim dari Rumah Anak Yatim Ar-Raudhoh, Tawau diraikan bersempena pembukaan Kaunter Pandu-Lalu McDonald's cawangan Jalan Apas, Tawau baru-baru ini.

Pada majlis itu, pihak McDonald's diwakili pengurus cawangan Tawau, Pauline Lee turut menyerahkan sumbangan sebanyak RM2,000 dan peralatan sekolah kepada Rumah Anak Yatim Ar-Raudhoh.

Ahli Dewan Undangan Negeri Tanjung Batu, Datuk Hamisa Samat yang merasmikan majilis itu memuji pendekatan yang dilakukan McDonald's untuk kemudahan pelanggan.

"Kehadiran anak-anak yatim ini juga sebagai satu sokongan khidmat sosial McDonald's kepada masyarakat," katanya.

Ahli keluarga MPIC bersantai di Taman Air Desa

Posted:

Ahli keluarga MPIC bersantai di Taman Air Desa

SEBAHAGIAN daripada kakitangan MPIC yang menyertai pertandingan sukaneka pada Hari Keluarga MPIC di Taman Air Desa, Kuala Lumpur baru-baru ini.


SANTAI. Hari keluarga Kementerian Perusahaan Perladangan dan Komoditi (MPIC) dengan tema 'MPIC Santai' anjuran Kelab MPIC berlangsung dalam suasana meriah di Taman Air Desa, Kuala Lumpur baru-baru ini.

Ketua Setiausaha kementerian itu, Datin Paduka Nurmala Abd. Rahim merangkap Yang Dipertua Kelab MPIC turut hadir memeriahkan sambutan hari keluarga tersebut yang diadakan dua tahun sekali.

Menurut Nurmala, program tersebut dianjurkan untuk merapatkan hubungan silaturahim di antara kakitangan dan ahli keluarga masing-masing.

Sebanyak lapan acara dipertandingkan iaitu empat permainan sukaneka kanak-kanak dan empat permainan sukaneka dewasa.

Selain itu, terdapat selingan cabutan nombor bertuah dengan hadiah 'Grand Bonanza' sebuah basikal fixie, kuiz dan 'magic show ' yang sangat menarik.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads