Rabu, 6 Jun 2012

13 di dungun - Google Blog Search

13 di dungun - Google Blog Search


~write something...aimy: menjalani sisa- sisa hidup berada <b>di</b> <b>...</b>

Posted: 26 May 2012 09:30 PM PDT

salam 1 malaysia kawan-kawan,


semalam naik bukit bauk yang berada di dungun terengganu..and for the first time selama 3 tahun ni aku berjaya hiking bauk hills. :D *clap for myself..


dalam pukul 5 aku dah siap..menunggu encik nurfahme a.k.a driver kami dah 15minit. lepas dah naik kereta kami meneruskan perjalanan mengambil miss wawa pula di kamsis a.k.a campus di PSMZA. tunggu punye tunggu 15 minit jugak tunggu..akhirnya,





pheww..mula lah sesi jugging tersebut..yang pergi time tu 6 orang saya,syura,farah,fahme,mamat, wawa pergh jalan dye tak nak berbukit2 pulak --' memang lah dah kata pon panjat bukit.. tapi jalan dia bukan panjat je..dia naik turun naik turun..pergh.. ada banyak betul checkpoint dia..check point dia tengok pada pencawang2.. naik pukul 530pm turun betul - betul 745pm. memang scary giler jalan dalam gelap..pastu berjalan 3 orang je pulak..lagi 3orang dah kat depan..pheeww


dah turun satu-satu nya kereta yang berada di situ..adalah kami :)
dah naik kereta fahme citer hantu pulak..dye cakap masa nak turun tu dia nampak lembaga hitam betul-betul sebelah aku..adoihh~ aptb..n dekat atas bukit tu permandangan dia superb! subhanallah.cantek sangat2 :) 




that its..aku berjaya menaiki juga! walaupun last pencawang aku macam nak give up..tapi berjaya juga! wohoo! 






Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads