Jumaat, 4 Mei 2012

13 di pulau wan man - Google Blog Search

13 di pulau wan man - Google Blog Search


PaRiPaRiSaKirAStory: <b>pulau wan man</b> pun jadi :)

Posted: 04 May 2012 03:04 AM PDT

Assalamualaikum.

Berdirinya saya di sini adalah untuk,,,,, eh eh eh silap. ini bukan sesi berpidato lah. kihkihkih. terasa lama betol tak update ini belog. biasalah. kemalasan melanda diri. heeeeeeeee :). oke. actually ini sebenarnya entry bergambar. gambar dah separa layu dah. dah di taken 30hb April 2012 hari tu dah. actually itu sebenarnya tarikh genap sebulan last aku & dia dating. opppssssss DIA ? heeeeeeeeeeeee :')

Oke. Actually, plan sebenar aku pergi kuala Terengganu sebab nak pergi kenduri kahwin abang angkat aku. Pastu bila kawan aku tahu aku pergi terengganu, dia pulak sibuk ajak aku berjimba jimba dekat sana. lepas je kenduri aku terus mari sini. siap bawak pakaian bagai. oke, maka dengan ini, silalah tatap mata saya. opssss salah lagi. silalah tatap gambar gambar kami ini.. enjoy the show. heeeeeeeeeeeeeeeeeeeee :)

Nahhhhhh. ini posing posing dari aku sendiri. dekat MASJID KRISTAL. actually ni baru kali ketiga aku datang sini. padahal aku orang terengganu je pun ..... ecececece baju pink tu. nampak semacam gugirl tak. kihkihkih. semua gambar kat bawah ni di taken by note aku. entah camne lah tetibe hari tu nikon aku buat perangai. menci betol aku ! nasib ler ada note tuh. penyelamat keadaan. kalo tak sesia je aku nak bergambar. thanks note ku. ilebiusomuch :D


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads