Sabtu, 28 April 2012

13 di pulau perhentian - Google Blog Search

13 di pulau perhentian - Google Blog Search


Aku Budak Pj: BerCuTi <b>Di PuLaU PeRHenTiAn</b> BeRsaMa Ex-JPP <b>...</b>

Posted: 20 Apr 2012 08:09 PM PDT

Assalamualaikum w.b.t dan salam sejahtera....
Perkara pertama sekali nak cakap ialah blog aku nie dah macam "hidup segan mati tak mau" sebab tuan dia dah jadi pemalas tahap 99 petala langit..hahaha..sory ler korang sume weyhh..bukan aku xde idea nak share ok..haha..banyak sangat idea sampai dah x buleh nk disharekan dengan korang semua..ahakzzz...

anyway..entry aku kali nie aku nak story pasal pengalaman aku bercuti dekat Pulau Perhentian masa last holiday..Sebelum aku straight 2 the point, aku nak ucapkan terima kasih banyak-banyak plus ribu riban dekat saudara Amir Ikhwanuddin aka EX-SETIAUSAHA yang dah plan program nie..Bayaran yang aku bayar untuk percutian nie adalah sebanyak RM250.00 untuk 3H2M..

Overall aku berpuas hati sampai tak boleh nak cakap apa-apa dah...terlalu seronok bila berada di sana. sepanjang 3H2M dekat sana, aktivi snoorkeling merupakan aktiviti utama..Dekat sana, kalau tak snoorkeling bukan bercuti ler namanya..Kalau pi sana best tengok coral, ikan warna-warni, dan macam-macam lagi....
So, pada sapa-sapa yang rasa nak merasai percutian yang sangat merelakskan boleh ler pergi sana..Pantai dia pun cantik juga..ala-ala dekat bali..hahahaha..(jadi promoter plak aku nie.)
Cakap banyak pun bosan juga...so, aku bagi korang sume tengok jerk gambar nie..haha..layannnn..




Rasanya cukup ler aku celoteh sikit-sikit pasal nie..hahaha...amek masa kejap sebelum pegi mandi..hahaha..anyway aku harap korang semua kalau mana-mana yang dah ade planning nk bercuti dekat mana-mana pulau dekat Malaysia nie pergi ler...Tak Rugi sebab Malaysia mempunyai Pantai Yang Cantik, menarik, tertarik dah Memang Da BOMB...hihihi...
sekian dulu nukilan aku....chowww~~~ ^_^"

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads