Rabu, 18 April 2012

13 di gong kedak - Google Blog Search

13 di gong kedak - Google Blog Search


BoLonG punYa ceRiTa...=): LATIHAN LANJUTAN... Terakhir

Posted: 12 Apr 2012 04:59 AM PDT

:: sepanjang Latihan lanjutan kami PALAPES UDARA UUM sesi 11/12 [senior session] ::
Latihan / program yang kami jalankan...
sekitar Terengganu dan Kelantan
6hb April... bergerak ke Kelantan... kg. nering Pasir Putih...
~kat kampung ni, kitaorang pegi baksis
7hb April... still baksis sebelah pagi... petang dalam jam 6 bergerak ke bukit keluang
~kawasan pantai, tgh2 malam dirikan khemah, dan BBQ time
8April... PT pagi kat tepi pantai... sukaneka sebelah pagi sehingga petang
~sebelh tgh hari hujan lebat/ribut... lintang pukang robohkan khemah...
yg penting... dapat juga aku mandi ait laut China Selatan
~sebelah petang, bertolak ke PUGK (pangkalan Udara Gong Kedak)
9April... LAwatan di PUGK
~lawatan ke no.11 Skn, cawang operasi dan bomba, perlawanan persahabatan bola tampar dengan player2 PUGK.. Lelaki dan Perempuan
~malam... dinner kat mess pegawai... sempat nyanyi Ombak Rindu
10April... StiLL lawatan kat Simulator Sukoi...
~dapat juga tengok2 pemanduan sukoi... pening2... kepala pusing...
~bertolak baLik UUM... singgah setiap daerah hantar mereka2 yg pulang kampung
11april... dalam jam 2pagi... sampai UUM
~loading barang2 masuk stor... tido...
best juga.. tahniah kepada pengarh projek yang banyak berusaha ===>siti nadirah...
dapat juga melawat Kelantan walaupun sebelum ni pernah pegi tapi tak singgah
kali ni betul2 dapat pijak tanah kelantan
apa yang pasti... aku 3 hari sakit perut lepas makan nasi ayam kat bukit keluang tu
kaki pown krem sebab mandi laut lama sangat...
apapun... lawatan ke pangkalan udara GOng Kedak memang kenangan paling best...
sebab bukan senang2 nak masuk sana... nak tangkap gamabr dengan SUKOI
juga nak masuk simulator Sukoi...
ALhamduLiLLAh... apa yang penting... sempat jumpa senior yg bertugas sebagai jurutera/mekanik kat No.11 SKN... we are Airforce...
p/s :: lepas2 ni.. tiada sudah peluang maw jalan2 pigi Pangkalan Udara kan... next lawatan... maybe PU LABUAN... insya ALLAH kalau ada rezeki (pigi sendiri la)

♥ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry BoLong ! Like Kalau Suka ! ♥

Tiada ulasan:

Catat Komen

ads