Sabtu, 25 Februari 2012

13 di wakaf tapai - Google Blog Search

13 di wakaf tapai - Google Blog Search


LAWATAN PENANDAARASAN 5S OLEH IKBN <b>WAKAF TAPAI</b>

Posted: 14 Feb 2012 12:00 AM PST

14 FEB 2012  - Jabarn Belia Dan Sukan Negeri Kelantan telah mengadakan lawatan rasmi penandaarasan amalan 5S ke Institut Kemahiran Belia Negara Seri Iskandar pada 14 Februari 2012 bertempat di Bilik Mesyuarat. Sesi taklimat telah diadakan di mana ianya disampaikan oleh Ketua Unit Latihan Amalan 5S, En. Abdul Rahim B. Basri dan taklimat tersebut telah dihadiri oleh Timbalan Pengarah, Bahagian Pengurusan latihan, En. Amir-Kharul B. Daud selaku koordinator amalan 5S bersama semua jawatankuasa induk amalan 5S. Sesi lawatan telah diatur di mana pera tetamu dibawa ke Bahagian Pentadbiran dan Kewangan bagi melihat pelaksanaan amalan 5S diamalkan serta sebagai panduan dan rujukan.  
Timbalan Pengarah, Bahagian Pengurusan Latihan, En. Amir-Kharul Bin Daud selaku koordinator amalan 5S memberi penerangan serba sedikit pelaksanaan dan panduan kepada peserta lawatan.
Para tetamu mengambil gambar pelaksanaan amalan 5S sebagai panduan dan rujukan.
Para tetamu berkesempatan mengambil gambar bersama Timbalan Pengarah, Bahagian Pengurusan Latihan, En. Amir-Kharul Bin Daud  bersama Ahli Jawatankuasa Induk Amalan 5S.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads