Sabtu, 25 Jun 2011

13 di gong kedak - Google Blog Search

13 di gong kedak - Google Blog Search


AZEELIA AZMAN: Ter&#39;eksiden <b>di</b> hari terbuka TUDM <b>Gong Kedak</b> lah pulakk.

Posted: 25 Jun 2011 04:15 AM PDT

Dok syok nengok tibi, tetibe kawan aku msg ah ajak pegi hari terbuka TUDM kat Gong Kedak tu. Berikut adalah conversation antara aku and kawan aku.
AMIR : wei, aku nak gi hari terbuko TUDM. Mu nak gi dok?? Kalu nak gi,derah slaluh.
AKU : gilo ah siap slaluh. Aku nak mandi maye gapo agi. Pukul tigo setengoh ah wei.
AMIR : ahh, ikut ah gilo ko gapo. Aku nak gi kb pulop pete kakre. Mu nak gi, siap slaluh. Derah lah maye nuh. Takyoh mandi lah. Meta jah. Aku tunggu kat petronas highway. Kito gi kot dato' ismail.
AKU : cesss. Holah. Aku derah lah ni.
---------------------------------------------
Aku pom cepat cepat ah pegi semayang semua tu, dan dan pulakkk, rumah aku takde elektrik. Demmm.
Naseb baek ada selendang yg jenis takyah gosok, aku belasah pakai jer lahh selendang tuh.
Siap siap tu, pegi ahh ambek kawan aku, Tihah and Teqa. Janji dgn Amir tunggu kat petronas highway. Berhenti isi minyak japp.
Lepas tu, pegi ahh Gong Kedak tuhh.
Actually nak masuk kot gate depan ah, tapi kena drive sampai Jerteh pulakk. Sebab ayah kawan aku kata, jalan utk gate belakang depa tak bukak.
Kalau kena pegi Jerteh dulu, jauh ahh. Padahal kalau lalu kot gate belakang, setengah jam jer kot dari Pasir Puteh.
Sebab aku malas nak drive jauh jauh, aku test test ahh nak lalu kot gate belakang, mana lahh tahu dia bukak ke kann.
Haaaa. Nengok, dia bukakk nyerrr. Kehkehkeh.
Time sampai tu dekat dekat pukul empat petang dah ahh. Orang time ni, takde ahh ramai sgt. Parking pomm banyak kosong jerr aku nengok.
Aku bajet lepas asar ni, mesti penuh ni parking sini. Huahuahua. Naseb baek awal.

So, kitaorang jenjalan ahh. Hehe. Aku bagi nengok gambar jer lah. Enjoy enjoy. Kehkehkeh.

Besar jugak menatang ni uper nyer. 

Aku engatkan kecik jerr. Haha.

Haaa ni lagi besar.

Pergh. Hantar adik aku pegi sekolah pepagi 

buta naek benda ni syok jugak ehh.

Tadaa. Kat kedai takde jual ke hah menatang ni?? Haha.

Tunggu turn nak naek helikopter ahh pulak. 

eh lupa dah nama dia ape. :D

Dok tunggu tunggu ni, ada ah show payung terjun kann. Pergh. Tinggi gila kott. Aku engatkan rendah jerr dia terjun terjun ni.
Ada pulak budak meroyan menjerit makkkk belon terjun belon terjun. Haha. eksaited bukan maen menjerit nyer.

Ni kat dalam tu. apa benda dah org panggil, aku lupa dah.

Bajet nak ahh jugak amek gambar konon konon bawak heli, nengok nengok takleh masuk ahh.

Ni aku dgn kawan aku, Tihah. 

Aku rasa ni stretcher kot. Haha. kat dalam ni.

Dgn abg yg jaga benda alah tuh. 

Eh abg ke, ke pakcik ahh?? Haha.

Sempat jugak snap kat sini. Huahuahua.

Ohh, abg askar cunnnn. 

Mintak nombor talipon bolehh??? Kehkehkeh.

Panas gila kott. Aku yg dok 

jenjalan ni kerut jerr muka.

Mintak sikit buh kat kete aku, 

agak agak nanti kete speed mcm jet tak??

Itu jelah pic aku boleh share, ada lagi. Tapi byk gambar tak senonoh ahh. Haha. kawan kawan aku semua tu bkn nyer senonoh sgt perangai nyerr.

Lepas round round sekali lagi, masing masing nak balik ahh. Kawan aku, Amir tuh pomm rush nak pegi kb pulak jap lagi.
Pegi kat kete, agrhhh, nengok bumper belakang kete aku calar kot. Demm. Manusia mana yg langgar bontot kete aku ni. Aku parking kat tepi.

Korang nampak tak yg aku tanda bolat merah tuhh.

Tiga kali demmm.

Gasak ahh aku nak menjawab dgn ayah balik nih. Mintak mintak ahh ayah tak perasan kete ni calar. Kehkehkeh.
Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads